Mommy.s kiddy rocket ...1.8T octavia combicombi

tommysyncro

Actief lid
bij het voorstellen had ik al verteld dat wij een auto gek zijn als familie..
mama had een ibiza fr en deze werd al wat krap bij de komst van onze dochter....nu is nr 2 onder weg..En mama wou wat groter en moest wel sportief zijn...Na wat huis werk maken binnen het VAG segment is het tog een skoda octavia combi demarrage uit 2006 geworden met een 1.8 20vt motor . .En best een wolf in staat schaapskleren zijn we al wel achter.. IMG-20161127-WA0004.jpeg IMG-20161127-WA0002.jpeg IMG-20161127-WA0000.jpeg
 

Dirkmk1

Senior Member
Goede keuze.
Onze kidsride is een vergelijkbare 2003 VW Bora Variant Highline 1.8T, met VAG techniek remap.
Wat staat die Octavia hoog op zijn pootjes trouwens? Het lijkt wel of hij ergens van geschrokken is...
Iets omlaag zou hem wel goed doen. Veel plezier met de nieuwe aanwinst.
 

tommysyncro

Actief lid
Goede keuze.
Onze kidsride is een vergelijkbare 2003 VW Bora Variant Highline 1.8T, met VAG techniek remap.
Wat staat die Octavia hoog op zijn pootjes trouwens? Het lijkt wel of hij ergens van geschrokken is...
Iets omlaag zou hem wel goed doen. Veel plezier met de nieuwe aanwinst.
ja.. Hij heeft hulpveren achter..
maar gelukkig wou mama er een schroef set onder hebben
allen nog niet over gehad hoeveel schroefdraad wel er van overlaten
 

Sjabba

Senior Member
Ik heb ook ene Zwarte 1.8T combi.
Leuk dat er nog 1 bij de club is. Zijn fijne complete ruime en snelle auto's!
 

Sjabba

Senior Member
Ik ben bij vag techniek geweest. Hebben nu een actie dat bij een standaard upgrade je een korting ter grote van de btw krijgt.
Ik heb die standaard upgrade gedaan en ging naar 230pk en 340nm. Ik merkte wel dat hij hoger in toeren minder vermogen had, en dat de turbo er redelijk abrupt in kwam. Maar na het vervangen van de n57 klep en de luchtmassa meter loopt hij mooi door zijn toeren heen. Dus na het chippen kan heb best zijn dat je dan pas merkt dat die onderdelen niet zo goed meer werken.
 
Bovenaan Onderaan