Mini-MEET 22/8/2015 Oostende-Bredene

Avondeten


  • Totaal aantal stemmers
    7

boontjeRS

Forumguru
Ik kom sowieso maar voor het avondeten gaat het niet lukken spijtig genoeg. Het vrouwtje wil naar een instuif 's avonds. Zal voor volgende keer zijn.
 

Mettes

Forumguru
Ook ik weet nog niet of ik aanwezig zal zijn.
Ik kan pas 2 dagen vooraf zeggen of mijn verlof is goed gekeurd.
Voor het avondeten zal ik om die reden passen,dit om onnodige reserveringen te vermijden.
Indien mijn verlof wordt geaccepteerd zal ik aanwezig zijn.
 

Tuner111

Forumguru
Aanwezigen : 22/8/2015
@peterrapid met avondeten
@Tuner111 met avondeten
@vw125 met avondeten
@philip met avondeten
@boontjeRS + 2 broers
@abelsj
@BgThree (misschien)
@Mettes (misschien)
@Joske (misschien)
@oco1979 (misschien)

Het is bijna zover dus even een herhaling van wat we gaan doen :D

14u Samenkomst bij Skoda-dealer Phlips, "Brugsesteenweg 53 te 8450 Bredene" waar er genoeg parking voor onze Skoda's is voorzien en mogelijkheid om de nieuwe Skoda-modellen uitgebreid te onderzoeken in de toonzaal. Samen gezellig beetje keuvelen over onze Skoda's met een verfrissing in de hand.

16u Klein rondritje met fotostop aan de duinen waar @Tuner111 enkele foto's kan nemen van ons samen met onze Skoda's en terrasje erna (hopelijk in het zonnetje)

19u avondeten nog nader te bepalen waar en wat in functie van het aantal deelnemers en geïnteresseerden. Dit is optioneel en dus zeker niet verplicht om aan deel te nemen.

Voor diegene die graag met ik & @philip & @boontjeRS willen samen rijden naar Bredene we verzamelen in aalter aan het esso pompstation "Knokkeweg, 9880 Aalter"

esse%20aalter.png


de rest zien we aan de dealer zelf :)

ook even naar het weer gekeken en ze geven zeer goed weer af. Dus laat jullie skodatjes maar blinken dat ze mooi op de foto kunnen :)

Dan rest me nog juist te zeggen tot zaterdag ! :D

Ps: als iemand graag nog zou komen is het zeker niet telaat ! nog altijd zeer welkom :)
 

3deskoda?

Senior Member
Geen zin om de "8 juni 2014 - hagel-Octavia" te komen showen. Hopelijk kan ik volgende keer met een S3 Combi komen. Lijkt me "iets" leuker ...
 
Bovenaan Onderaan