Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

bobbl

Forumguru
Ben een beetje aant kijken naar zomerwielen 18", en ik denk dat deze wel mooi gaan staan, wat denken jullie? r32 velg.JPG
 

s-line

Forumguru
Op zich wel mooi, maar ik.denk dat ze een beetje te smal zullen vallen. Want deze zijn denk ik 8j en een hoge et waarde gok ik.
 

CDK

Forumguru
ET 35 komt een centimeter verder naar buiten als standaard, maar gaat zeker mooi staan onder je bolide! :thumbsup:
 

CDK

Forumguru
de geleerden zeggen dat je max 5mm mag afwijken van wat de fabrikant aangeeft, maar er zijn hele volksstammen die zich daar niet aan houden ;)
 

bobbl

Forumguru
om je klep dicht te trekken, ik heb hem op mijn O3 verwijdert omdat ik een elektrische klep heb.

OK, mijn klep is ook electrisch dus gebruik het niet.
Vindt het een vreemd dingetje, mss alleen handig als je met uitstekende lading de klep vast wil knopen, maar ja dat doe ik nie, dus ik denk dat ik em ook maar verwijder......
 

micky

Forumguru
OK, mijn klep is ook electrisch dus gebruik het niet.
Vindt het een vreemd dingetje, mss alleen handig als je met uitstekende lading de klep vast wil knopen, maar ja dat doe ik nie, dus ik denk dat ik em ook maar verwijder......

bekleding hoeft er niet af, schroefje eruit halen (torx) en dan wel een beetje jutteren, NIET roppen dat gaat te mal ;)
 
Bovenaan Onderaan