Meet & Greet De voorjaars editie - inschrijvingen - 25 Maart 2017 - België

Joske

Forumguru
Enne de eerste bak koffie moeten we nu nog krijgen.... kan er niet vanaf.
die opmerking van jou heb ik nu al een keer of 10 hier op het forum gelezen en moet zeggen dat heeft me geen windeieren gelegd.. Bij ons op het werk toon ik steeds mijn lieve Noorderburen waar het koffiemachien staat en dat wordt toch altijd geapprecieert!

enige probleem is altijd...


eens die Nederlander dat koffiemachien gevonden heeft is ie niet meer in gang te krijgen! :maakmegek:
 

EdK

Forumguru
We hebben een nieuwe off topic koning
emoji14.png
Goh weer van me troon getrapt.....:deuk::deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Kwam vandaag blijkbaar een nep-hollander tegen in onze winkel.
Wou onmiddellijk betalen, terwijl hij percect via factuur mag betalen. Heeyyy is toch een paar centen intrest :arghh:
Betaalde dus cash en betaalde meer dan hij eigenlijk moest betalen. Gooide gewoon de enkele roste centjes die hij in zijn portefeuille had, gewoon op de balie. Heyyy meestal zijn het toch jullie net diegene die korting contant vragen :arghh:

Moest mij na dit bezoek toch even een bakkie koffie nemen om te bekomen :maakmegek:
 

fanSkoda-VW

Donateur
amai, ik mis u zeer, gij zuiderburen! (woonde 10 jaar terug bekant bij olle, in het Boomse)
Een brave noorderlingske.
 

EdK

Forumguru
Wij hebben in holland een liedje, dat begint met "praat nederlands met me " enne word niet eens door een ollander gezonden, maar door een ollander met 2 paspoorten.....

edit: vergeet de :deuk::deuk::ot: ga met voorbereiden op weer een dag van het helpen van onze zuiderbuur...
 
Bovenaan Onderaan