Meer info over nieuwe Skoda Roomster

DJNeO

Actief lid
ik weet niet hoe het komt...
maar wanneer ik een foto van die roomster, recht van voren zie vind ik het net een dame, zo'n katrien duck als het ware, weet niet hoe ik het beter moet omschrijven... /forum/images/graemlins/confused.gif
 
Ik vind de Golf Plus helaas wel mooier dan de Roomster. De Roomster doet me denken aan een Caddy, Combo en een Kangoo.
 

Octaviarijder

Actief lid
Leuke sites, ik vind die Roomster wel een gaaf autootje. Lekker anders en eigenwijs, vrolijkt het straatbeeld weer een beetje op.
 

Matra_Murena

Actief lid
In eerste instantie vond ik hem er ook minder uitzien, maar als je de 360 graden exterieur opstart en dan voor een zwarte Roomster kiest....... Ziet het er toch wel apeteitelijk uit moet ik zeggen!
 
Ik vond het eerst ook net een bestelwagen maar na het zien van het filmpje ben ik toch wel enthousiaster geworden. Mijn volgende wagen wordt in elk geval geen Fabia Combi meer (heb er 2 gehad en het is een heerlijke wagen, maar toch echt te weinig ruimte op achterbank), dus misschien wordt het wel een Roomster. Kan helaas nergens iets vinden over een verschuifbare achterbank, iets dat de de nieuwe Nissan Note wel heeft en ik ken uit de Renault Modus. Echt een briljante vondst.

Frans
 

Matra_Murena

Actief lid
Moet je even de folder bekijken, de achterbank is in drie standen te zetten van de Roomster. Ook het middendeel kan je uitnemen zodat je twee stoelen met meer schouderruimte achterin hebt!
 

Marcel_D

Nieuw lid
Hier high res foto`s, ook van het interieur

17414.jpg


17415.jpg


17406.jpg


17407.jpg


17410.jpg


17409.jpg


17412.jpg


17411.jpg


17413.jpg


17408.jpg
 

rickske

Actief lid
Dit is alleen voor de instapmotoren de andere en dus krachtigere krachtbronnen kunnen toch zeer vlot mee.
 

Fabia

† In Memoriam
Alleen die buitenkant........... Kan daar nog niet aan wennen. /forum/images/graemlins/crazy.gif
 

Matra_Murena

Actief lid
Misschien kans op een compleet Roomster-gamma bij de dealer?

De Pickup:

roomster_pickup.jpg


De taxi:

roomster_taxi.jpg


Bestelwagen:

roomster_transporter.jpg


En natuurlijk de coupe!

roomster_coupe.jpg


/forum/images/graemlins/cool.gif
 
Jammer dat het zilvere embleem vervangen is voor een groene. Ik had wel graag zilvere embleem voor mijn O2 willen bestellen maar zo te zien is dat alleen voorbehouden aan studiemodellen.
 
Bovenaan Onderaan