Lichtgewicht garagekrik (ultra low) eventueel poging tot groupbuy?

Hebben jullie interesse in een eventuele groupbuy? (Nog niets concreets momenteel)


  • Totaal aantal stemmers
    17

CDK

Forumguru
Om het verkooptopic van @MennoW niet langer te vervuilen heb ik dit topic aangemaakt.
Vul even de poll in aub en laat gerust een link achter met daarin een product wat voldoet aan de specificaties; value 4 money, ultra low, lichtgewicht aluminium body en ten minste 1300 à 1500kg hefgewicht.
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Vragen staat vrij en ik ben zo vrij geweest om te polsen bij dat Autogereedschap.com of we die alu krik middels kortingscodes nog goedkoper kunnen krijgen dan die €149,95. Ben benieuwd naar de reactie :D
 

ertromp

Forumguru
Ik heb dat bedrijf een voorstel gedaan voor of individuele kortingscodes om op de website te bestellen of dat ik er minimaal 4 a 5 afneem en dan een korting van 20%. Zal wel a.s. dinsdag worden voor een reactie. We wachten af.
Als ze gaan voor het voorstel in 1 koop een x aantal dan zal ik ze wel meenemen naar de meeting 24 mei
 

s-line

Forumguru
Mijn maat heeft 1van de eerst geplaatste van jou @Corné de Kluijver maar daar kom ik niet mee weg hoor! Ik moet hem nog steeds eerst op een stuk hout rijden om hem eronder te krijgen!:D
 
Bovenaan Onderaan