Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Hetzer

Forumguru
Daarom levert Skoda de Fabia vanaf midden 2015 ook met een traditioneel, ingebouwd navigatiesysteem.

Dus daarom de lange levertijd. :thumbsup:

Eeuh, nee;) !!!

Aangegeven dat er tussentijds geen grote ingrepen in de productie lijn gemaakt kunnen worden, langere levertijd heeft te maken dat medio week 20 het nieuwe modeljaar ingaat

Dus daarom de lange levertijd:D:bloemen:
 
Laatst bewerkt:

fanSkoda-VW

Donateur
dank je wel, Hetzer.
Ik las ook ergens dat het çomfortblinken' uitgezet zou zijn (3 x knipper).
Hopelijk is dat weer in te schakelen? Wat denk jij (of iemand anders)?
grts
 

Joske

Forumguru
tenzij ze besparen op de comfortmodule.. (zeg nooit nooit) moet dit in te schakelen zijn mits VCP ofzo ;)
 

Hetzer

Forumguru
idd zou best kunnen dat er een nieuwe comfortmodule in komt vanaf het nieuwe modeljaar, is wel eens vaker gebeurt
 

superboer86

Nieuw lid
Lees ook alleen maar negatieve berichten over de mirrorlink functie bij mijn bestelde bolero radio. Maar hoop dat deze in de toekomst toch nog veel voordelen heeft, met bijvoorbeeld app's die in 2016 uitkomen te gebruiken zijn op deze radio. En op standaard radio's moet je het altijd blijven doen met de mogelijkheden die deze heeft op de dag van uitgifte.
 

driesp

Senior Member
inderdaad!
ik ben wel benieuwd of je een freeware navi-app, zoals Here via je telefoon op de display van de Bolero kunt krijgen.
Als hij dan ook nog gewoon audio kan spelen, zou ik daar al best tevreden mee zijn, tot MirrorLink wat beter ontwikkeld is.

Wat zijn tot nu toe de grootste nadelen van het MirrorLink systeem? Heb wel een paar keer gelezen dat het drama is, of niet goed werkt, maar wat?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan