Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Antera

Donateur
Hallo,

ik kan het allemaal voor je regelen geen enkel probleem. De dvd vrijgave komt heel soms voor dat dit niet wilt werken dat geef ik wel even aan.

mocht je langs willen komen geef me even een belletje 06-152287-09
 
Hallo,

nog iemand actief in de regio Zwolle? Heb al een aantal PB's gestuurd maar helaas geen reactie gekregen, wellicht niet meer actief.

Hoor het wel!!!

Groet
 

carpediem

Nieuw lid
officiële vagcom nieuwste versie aanwezig
regio shertogenbosch
alle aanpassingen mogelijk
graag pb indien interesse
 

ZeroNRG

Senior Member
Vandaag naar alle tevredenheid bij Mark (Antera) op bezoek geweest, binnen +/- een half uurtje waren de aanpassingen gedaan en konden we allebei weer verder ;)

Super bedankt
 

Antera

Donateur
Graag gedaan. En de kids zal ik volgende keer maar uit de buurt houden of de auto op de stoep zetten :-)
 

buurmanpaul

Nieuw lid
Heb ook een VAGCOM kabeltje met software op de laptop, ik kan uitlezen en resetten van de oudere auto's die in de milleniumwisseling werden geproduceerd (paar jaar er voor en er na), Woon in Etten GLD (6 km zuidoost van Doetinchem)
 
Hallo,

heb nog (steeds) niemand kunnen vinden in de omgeving van Zwolle, ook bij de TDI-club niet......

Iemand nog tips?

Groet!
 

MacManiac78

Forumguru
Misschien moet je dan iets buiten je regio willen zoeken? (Ik kan me niet indenken dat niemand in jou omgeving je helpen kan.)
 

the godfather

Nieuw lid
Hoi,
De aanpassingen die jij wilt lijken mij ook wel iets.
Tevens nederlandse spraakbesturing van columbus.
Kom zelf uit de regio amersfoort. heb jij adressen of tel nummers???
 

turboturbo

Forumguru
VCDS regio Amsterdam

Voor wie in de regio Amsterdam nog iemand met VCDS hulp zoekt.

Ik ken een aardige gozer (via het Audiforum), in het bezit een originele ROSS-TECH kabel (dus ook jonge modellen moeten geen probleem zijn voor hem), woonachtig in Haarlem. Hij heeft mij al een paar keer geholpen met een paar aanpassingen en uitlezen. Super aardige gast, vraagt er ook geen hoofdprijs voor.

Ik heb hem getipt om zijn gegevens hier ook te vermelden, misschien doet hij dat zelf nog wel.
Via een PM kan ik je zijn email adres geven, zodat je zelf contact op kunt nemen met hem.
 
Hallo beste Skoda-fans,

Hierboven heeft turboturbo al een en ander al gezegd. Bij deze wil ik hem dan ook bedanken voor de lovende woorden over mij. Ik ben dus Yuxel en woon in Haarlem. Ik rij geen Skoda maar een Audi A4 2.0 FSI S-Line en ben in bezit van een originele vagcom-kabel. Ik heb ruime ervaring met VCDS en met verschillende VAG-auto's.

Van dit mooie forum heb ik ook al een paar leden op bezoek gehad. turboturbo gaf aan dat er redelijk veel vraag is naar een vagcommer in de regio Haarlem en heb daarom op zijn advies een account aangemaakt.

Dus jullie kunnen voortaan ook bij mij terecht voor vagcom aanpassingen. Ik kan de aanpassingen doen in Haarlem en Heemskerk.

Mijn e-mailadres is: audiyuxel@gmail.com
 

somebodey

Actief lid
Zijn er mensen uit omgeving Aalst - 9300 (Belgie) dit dit bezitten en rond eind mei hun kunsten een willen tonen bij een Roomster (bj 2013) ?
Mag gerust via PB!
 

Antera

Donateur
Als je naar Breda wilt komen ben je welkom

contacten kan via Whatsapp 06-15228709 of via sms eventueel ook per mail info @ lowering.nl
 

Fanman

Lid
Iemand in de regio Deventer / Amersfoort welke "needle sweep" voor mijn 2012 Octavia zou kunnen activeren?

 

the godfather

Nieuw lid
Bedankt maar via een sub dealer reeds erachter gekomen dat mijn regelapparaat niet de mogelijkheid bied om mijn achterklep in te stellen.
Helaas gaat het dus over.
 

nomad

Senior Member
Ik sta als eerste vermeld in dit topic, maar vanwege een ander merk auto ga ik ook stoppen met de VCDS programmeringen. Voor de liefhebbers staat mijn originele Ross-Tech kabel te koop. Meer info vind je op de bekende handelssite met het oranje logo en de blauwe letters.
 
Bovenaan Onderaan