Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

ErikVM

Lid
Ja Joske,

leuke kennismaking idd en nogmaals bedankt voor het installeren van de extra functies.
Ik ben zéér tevreden! :D Ik heb een Elegante Ambiente nu:jaja:
Corner lights, dagrijlichten, anti-carjack automatisch op, het skodarijden is weer nét iets leuker geworden.
 

Yeti2015

Forumguru
Ik ben in bezit van de originele Ross-Tech kabel.
En heb redelijk veel ervaring met VW maar Skoda zal niet zoveel anders zijn.
Omgeving Assen.
 

heusinkveldb

Forumguru
Ik heb (lease) een O3 zonder xenon, dus de DRL gebruikt de stadslichten. Is het mogelijk om, ook zonder xenon, te configureren dat de DRL via de mistlampen voor gaat?
En hoe zit het met aanpassingen en garantie, en/of leaseauto's in het algemeen?

Bedankt!

Ik heb dezelfde koplampen als jou. Ik heb bij @Antera DRL op de mistlampen laten schakelen. Dus alleen de mistlampen branden, verder niks. Ja ik weet het, het mag eigenlijk niet, maar het ziet er beter uit vind ik. Tevens de achterlichten op DRL aan laten zetten.
 
Mistlampen voren mogen wel als dagrijlicht, mits er verder geen verlichting brandt zoals stads- of achterlichten. En wanneer je stads- of dimlicht met schakelaar inschakelt moeten de mistlampen uitgaan.
 

Xander

Senior Member
Iemand in de buurt van Den Haag de mij kan helpen met wat kleine tweaks zoals staging (needle swipe) en 4x comfort knipperen?
 
D

Deleted member 20094

Medio februari 2016 krijg ik mijn nieuwe OIII HB SBL 1.6TDi.
Nu zit ik al aardig rond te kijken wat de mogelijkheden zijn om aanpassingen aan te brengen.
Maar ik zie door de afgevallen bladeren het bos niet meer.

is er een overzicht te vinden wat de mogelijkheden allemaal zijn?

Ik verneem graag jullie reactie.
Voorkeur regio Zwolle, maar uiteraard mag ik straks graag rijden in m'n nieuwe bolide zodat een eindje uit de regio ook wel mag :)
 

Octavia32

Forumguru
Medio februari 2016 krijg ik mijn nieuwe OIII HB SBL 1.6TDi.
Nu zit ik al aardig rond te kijken wat de mogelijkheden zijn om aanpassingen aan te brengen.
Maar ik zie door de afgevallen bladeren het bos niet meer.

is er een overzicht te vinden wat de mogelijkheden allemaal zijn?

Ik verneem graag jullie reactie.
Voorkeur regio Zwolle, maar uiteraard mag ik straks graag rijden in m'n nieuwe bolide zodat een eindje uit de regio ook wel mag :)


kijk hier maar even

http://www.stemei.de/pages/coding/skoda-octavia-iii-5e.php

En kijk dan maar op de ledenkaart wie er voor jouw het dichtst bij woont....
 
Bovenaan Onderaan