Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Gezien dit topic reeds heel wat pagina's telt is het misschien handig om een soort van overzichtslijst te maken; eventueel op basis van locatie en/of een positie op kaart? Zo is het misschien handiger om de contactgegevens van personen bij jou in de buurt terug te vinden? Zo zou ik namelijk ook enkele aanpassingen willen laten doen, maar ik weet niet goed wie het dichts bij mij in de buurt zit...
 

NewO3

Forumguru
Vandaag aantal vagcom-aanpassingen laten doen door Yuxel uit Haarlem

- VIM vrijschakelen (video kijken tijdens rijden);
- Needle sweep;
- Laptimer;
- Bijtank hoeveelheid;
- Activeren kofferklep sluiten met de knop op dashboard en met de afstandsbediening;
- sleutel op contact melding uit;
- start/stop systeem definitief uit;
- Rechterspiegel laten kantelen bij achteruit rijden;
- RS startlogo op display;
- Achterlichten meebranden met DRL, hierdoor brand dashboard verlichting ook altijd;
- Weergave blaas sterkte airco op Auto stand.

Super service en leuke tips. Dank je Yuxel!
 
Geen dank hoor. Ik ben altijd blij als ik zo'n mooie auto zie die gewoon compleet is imo en Topaz Braun is een erg gave kleur. Geniet er van!
 

Cordoba

Forumguru
Bijtankhoeveelheid? dat is het aantal liters dat er bij past in de tank, of is het iets anders? Ik neem aan dat deze optie alleen voor de allernieuwste modellen gaat lukken?
 
Zijn er in Den Bosch e.o. ook adresjes waar ik met mn Oct-2 terecht kan? Het resetten van het airbaglampje zou dan nodig zijn.


Alvast bedankt!
 
Zijn er in Den Bosch e.o. ook adresjes waar ik met mn Oct-2 terecht kan? Het resetten van het airbaglampje zou dan nodig zijn.

Alvast bedankt!

@Millechel, een vriend van me woont in Den Bosch en heeft orig. vagcom. Moet ik je met hem in contact brengen (zeer ervaren jongen)?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan