LED inbouwen

Smeeuwis

Donateur
Ah, ok. Het maakt op zich niet uit, wel of geen Canbus. Je hebt er alleen geen voordeel aan, technisch dan. Financieel wellicht wel :thumbsup:

Graag gedaan, voor tips is het forum tenslotte ook bedoeld
 

Pendragon

Forumguru
Vraagje: ik heb in mijn mistlampen ook LED gezet, mooi wit licht, maar mij viel op dat het faden niet (meer) werkt. Ze gaan nu eigenlijk gewoon aan/uit, maar niet zo mooi als ik had bij de S2. Ik weet alleen niet of dat bij de O3 altijd al zo was of dat die ook bij bochten faden ipv aan/uit.
 

Pendragon

Forumguru
Bij O3 ook faden aan/uit. Ik heb vaker gelezen dat het met led lampen niet meer is maar maakt het veel uit als je achter het stuur zit?

Ja, ik vind faden mooier staan ook al zit ik zelf achter het stuur, anders had ik toch uberhaupt geen LED hoeven nemen? :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
D

Deleted member 20094

Volgens mij had ik in een ander draadje gelezen dat men halogeen van osram er in heeft gestopt. Qua lichtkleur vrijwel hetzelfde als de xenon en bijkomend voordeel: falen dus wel.
Volgens mij bij superb (project led).
 

cerdo

Actief lid
Ze hebben ook de led lampen voor mistlampen en nummerplaat, en beweren plug and play te zijn.
 

Wreckingtube

Actief lid
Heeft er hier iemand ervaring met de Voetverlichting in een o3 (rs) ik had deze los gekregen maar zit in een metaal omhulsel en kdurfde er ni goed aan te wringen is er een goede manier deze lampjes te vervangen naar led?
 

Marcooctavia

Forumguru
Heeft er hier iemand ervaring met de Voetverlichting in een o3 (rs) ik had deze los gekregen maar zit in een metaal omhulsel en kdurfde er ni goed aan te wringen is er een goede manier deze lampjes te vervangen naar led?

Het lampje moet je uit elkaar kunnen halen en dit soort led in kunnen plaatsen https://www.abc-led.nl/webshop/led-...led-6-smd-5050-auto-lamp-12v-error-free-.html

Ik heb er geen foto's van anders moet ik dat later even maken voor je als je dat wil.

Marco.
 
Bovenaan Onderaan