Wat mij enorm tegen staat op sommige sites met betrekkelijk weinig praktijk ervaring, en dus ook deze, is de vermelding op de pagina voor de ombouwset lampen Xenon.
Directe quote: "Advies: 8000K en 10 000k is het blauwe licht! Dit ziet het mooiste uit en geeft optimaal licht."
Andere quote: "Standaard zit er 55 watt in uw auto. Met de 100 watt lampen heeft u meer lichtopbrengst, maar bij langdurig gebruik is het beter om de 55 watt xenonlook lampen te monteren. De 100 watt lampen zijn ideaal voor het grootlicht."
Daar zakt mijn broek echt vanaf.. 8000K is zeewaterblauw en 10000K begint zelfs lichtelijk paars te worden.
De lichtopbrengst is helemaal een drama in die kleuren.
Wie durft er 100W lampen aan klanten te verkopen zonder erbij te vermelden wat het voor gevolgen voor je behuizingen en bedrading kan hebben van je koplampen?
Daarom zet ik dan meteen grote vraagtekens bij de overige producten die men aan biedt op de site. Je kunt de vermelde lampen in het 'wit' bestellen. Maar welke Kelvin getal is dat dan en hoeveel lumen opbrengst?
BA15s is dacht ik de de goede sluiting voor de Fabia (pinnetjes staan recht tegenover elkaar)
Klopt dat Amplifier???
deze moeten dan passen ,
http://www.xenonlamp.nl/webshop/shop.html?page=shop.product_details&product_id=137
nog geen 30 euro voor een setje, speciaal voor CANBUS, ik zal ze binnenkort even bestellen