LED dagrijverlichting ipv standaard lampjes

Joske

Forumguru
ik dacht nog wat billenverlichting voor Edje :D

fluorescent-lingerie.jpeg
 

Happyman

Forumguru
Omdat ik graag wat meer wil zien als ik achteruit rij, wil Ik mijn achteruitrijlampen vervangen door LED lampen in mijn O2. Kan iemand vertellen of deze lampen ook in de check van de canbus zitten?

Tevens wil ik dit ook gaan doen in de Seat Mii van mijn vrouw. Aangezien een Citigo nagenoeg identiek is wil ik ook graag weten of hier een check op de achteruitrijlampen zit. Ik hoor het graag.

Ben ook benieuwd naar ervaringen over deze lampenwissel.
 

Happyman

Forumguru
@ertromp Merk je met achteruitrijden ook dat het beter verlicht is achter de auto? Of te wel zie je de stoeprand goed met file parkeren in het donker :D
 

Happyman

Forumguru
Ik kwam deze weerstand kabel tegen op 1 of andere Poolse site. Ziet er mooi plug and play uit. Zo te zien verschepen ze alleen binnen Polen. Is iemand deze adapter al eens tegengekomen?

Screenshot_2015-01-31-09-44-18.png
 

Happyman

Forumguru
Thanks voor de tip. Dan wacht ik @Pendragon zijn reactie even af :thumbsup:

Ik wil toch maar weer eens een poging ondernemen om led te gaan gebruiken voor de DRL. Tot nu toe ging het met de canbus leds niet erg goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Forumguru
Thanks voor de tip. Dan wacht ik @Pendragon zijn reactie even af :thumbsup:

Ik wil toch maar weer eens een poging ondernemen om led te gaan gebruiken voor de DRL. Tot nu toe ging het met de canbus leds niet erg goed.

Sorry voor de late reactie @Happyman, maar inderdaad bij ledoli. Bestel het met een paar mensen, want de verzendkosten zijn wat hoog vind ik, maar hij levert uitstekende weerstanden. Ze staan wel ergens hier boven. Even wat pagina's terug bladeren :)
 
Bovenaan Onderaan