De Stip
Forumguru
Aanstaande vrijdag gaat het nu eindelijk gebeuren, mijn Karoq gaat naar TVS voor een Stage 2 ECU & Stage 2+ DQ200 tuning. Ik heb langer moeten wachten, ivm het "kraken" van de boordcomputer, aangezien er vanaf mijn modeljaar een nieuw type in zat.
Uiteraard heb ik mezelf verdiept in de diverse tuners en zowel TVS uit Varsseveld als VAGtechniek uit Nuenen, gaven mij een goed gevoel. De diverse reviews maakten dat TVS het beste bij mijn wensen gaat passen.
Mochten jullie nog adviezen & tips hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Voor mij zijn extra vermogen, betere schakel momenten (dus niet bij een beetje gasgeven meteen van D7 naar D5) en bijvoorbeeld de S stand laten inprogrammeren voor gebruik met de caravan een aantal wensen.
Uiteraard heb ik mezelf verdiept in de diverse tuners en zowel TVS uit Varsseveld als VAGtechniek uit Nuenen, gaven mij een goed gevoel. De diverse reviews maakten dat TVS het beste bij mijn wensen gaat passen.
Mochten jullie nog adviezen & tips hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Voor mij zijn extra vermogen, betere schakel momenten (dus niet bij een beetje gasgeven meteen van D7 naar D5) en bijvoorbeeld de S stand laten inprogrammeren voor gebruik met de caravan een aantal wensen.
Laatst bewerkt: