Je mag jouw eigen auto zo onthullen!

newwolf84

Forumguru
Heb het ook nooit meegemaakt en voor zover ik nu het allemaal kan bekijken gaat dat ook niet gebeuren...althans niet bij mijn eigen auto. ;)

In elk geval heel veel plezier met je nieuwe bolide
 

Taffy

Forumguru
Wel grappig zo'n 'Hans Klok moment ' ;)
Heel veel plezier met je auto en hier op t forum natuurlijk
 

CDK

Forumguru
Leuk toch!? Ik vond het wel iets hebben bij mijn eigen dealer Rijnwoud in Rotjeknor :jaja:
 

Leon54

Actief lid
Toen ik de mijne kocht, zat er ook een hoes omheen evenals mijn vorige auto, een Seat Leon.
 

frankbl51

Senior Member
Nee geen muziekje, wel weer een bos rozen. En een witte kentekenplaat + verloopstekker, omdat er een trekhaak op zit. Dat had ik niet verwacht ;)
 
Is dit bij Versluis? Deze dealer is wel al jaren heel attent en heeft een bijzonder goede werkplaats chef Marcel.
 
Ik heb het niet over de chef monteur maar over de chef werkplaats en verder heeft iedereen zijn of haar ervaringen bij garages. En laten we eerlijk zijn iedereen is zo goed als zijn laatste bezoek. Ik zal bv niet snel wederom een VAG kopen gezien de waslijst aan ellende die ik met mijn Fabia al heb gehad. En dan heb ik het nog niet eens over de ellende die gaat komen vanwege het sjoemelverhaal. Dit kan voor mij persoonlijk vervelende gevolgen gaan hebben. Maar nogmaals Marcel is voor mij persoonlijk een topper en de afd sales is ook heel persoonlijk nog steeds naar mij toe in positieve zin
 

Cordoba

Forumguru
Een dealer die niet in staat is om een auto van zijn eigen merk uit te lezen op foutcode's, een gescheurde zekering voor een ABS-pomp niet ziet (vaker voorkomend euvel), die bij het bestellen van een nieuwe stekker voor een mistlamp dat in 3 keer moet doen, omdat ze steeds maar een deel bestellen, tja wat ik moet ik daar nu nog over zeggen. De verkoopafdeling levert zover ik kan beoordelen goed werk, maar verder...:shutup:
 

frankbl51

Senior Member
Hmm, klinkt raar. Maar hopen dat het 90% van de gevallen goed gaat.
Zo'n nieuw model is nl. niet echt geschikt om zelf aan te sleutelen, althans niet in de garantieperiode. Terwijl ik dit wel graag doe.

Op forums dealerbeoordelingen achterlaten is sowieso geen goed idee, omdat dit eenzijdig een klantervaring is, de dealer kan zich nooit verdedigen.

Ondertussen de 1500 inrij-km's bijna klaar. Echt snel is 'tie nog niet.
Maar ik mag geen chiptuning, van thuis :nono:
En zo zuinig? 1 op 14 a 15. Maar hij rijdt wel erg lekker en daar gaat het om!
 
Bovenaan Onderaan