Interesse tot koop van de Kodiaq?!

CDK

Forumguru
Mensen met interesse moeten maar een privé bericht sturen, wil geen moderators op m'n nek krijgen ;)
 

slappeklets

Nieuw lid
Vraagjes. Waaruit bestaat nu het Parkeerpakket Pro? Enkel trekhaak en trailerassist? Waarom kan er geen achteruitrij camera besteld worden icm Parkeerpakket Pro? Is een achteruitrij camera wel nodig met Area View? Voegt dat iets toe?
Dealer moest het navragen, misschien dat iemand de antwoorden al heeft.
 

CDK

Forumguru
Vraagjes. Waaruit bestaat nu het Parkeerpakket Pro? Enkel trekhaak en trailerassist? Waarom kan er geen achteruitrij camera besteld worden icm Parkeerpakket Pro? Is een achteruitrij camera wel nodig met Area View? Voegt dat iets toe?
Dealer moest het navragen, misschien dat iemand de antwoorden al heeft.

@slappeklets, area view zit standaard op de style business, net als parkeerassistent 3.0, dan heb je geen achteruitrijcamera meer nodig. Parkeerpakket pro is inderdaad alleen een wegklapbare trekhaak en trailersassist.
 

slappeklets

Nieuw lid
De achteruitrij camera is wel als optie beschikbaar op de Style Business volgens de prijslijst, ondanks standaard Area View en 3.0. Waarom zou je dan nog kiezen voor de camera?
 

Canon-Eye

Forumguru
Waarom zou je dan nog kiezen voor de camera?
Makkelijk als je vaak een aanhanger moet aankoppelen, of achteruit over een dammetje een erf moet oprijden, aangezien die parkeerassistent waarschijnlijk de sloot die je met zo'n dam kruist niet zal herkennen als er geen leuningen langs staan?

Als ik op mijn eigen situatie afga, dan moet ik na de toegangsdam nog een meter of 15 achteruit in een S-bocht om uiteindelijk achterwaarts onder de carport uit te komen, op een 10-15 cm langs 2 van de 3 steunpalen. Dat zie ik de parkeerassistent nog even niet doen en een camera lijkt me hierbij een stuk makkelijker dan de spiegels waar ik het nu mee doe.
 
Laatst bewerkt:
Bij het bestellen nagevraagd over de achteruit camera/area view. Mij werd verteld dat als er area view op zit je geen achteruitrijcamera nodig zou hebben, omdat die er dan al opzit.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
vandaag wederom bevestigd gekregen dat voor week 12 van dit jaar geen enkele Kodiaq met achterbankverwarming besteld kan worden via het importeurs-bestel-systeem :nailbiting:
Vandaag nog even contact opgenomen met de dealer waar ik mijn bestelling heb geplaatst. Die vertelde mij dat hij bestelbaar zou zijn, hij heeft ook een bevestiging gekregen dat het is toegevoegd op de bestelling.
Gisteren trouwens ook mijn bestelnummer ontvangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Danny

Senior Member
Helaas is er bij ons nog niet veel bekend over wat er nou precies te zien is
met area view, als ik op youtube kijk is er te zien dat je de achteruitrijcamera apart
kan zien (net als de buitenspiegels) en deze dus standaard aanwezig is.
Ook in de tiquan zit deze er standaard bij in het area view pakket.

Ik denk persoonlijk dat de achteruitrijcamera al aanwezig is, maar vanuit Leusden
geven ze nog geen 100% zekerheid. Dit is het lastige van het feit dat er nog geen
producttrainingen gegeven zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Delorean7

Nieuw lid
Mijn dealer vertelde hetzelfde - men gaat pas eind Maart op training voor de Kodiaq. Tot die tijd gaan we lekker 100 youtube filmpjes vergelijken ofzo...

Iemand ergens een foto gezien van een stoffen interieur, beige?
 

Danny

Senior Member
Overigens zou ik het in dit soort twijfel gevallen altijd meebestellen. Het is makkelijker om het teveel betaalde terug te geven dan achteraf met een niet originele camera gaan zitten klooien
 
Bovenaan Onderaan