Hoi!!

Dag allemaal!!

Sinds een jaar de trotse bezitter van een Octavia Combi 3 uit 2018, handgeschakelde 1.0 TSI. Een mooie en vooral ruime auto waar je ook achterin heerlijk kunt zitten! De vrouw is in ieder geval blij met de de ruimte als ze naast de kleine zit (en binnenkort nog één!). Een wereld van verschil met de Volvo V40!

Sinds 2019 de mogelijkheid om bij de woning wat aan de auto te kunnen doen. Zo wil ik ook de Skoda zo veel mogelijk zelf onderhouden (in ieder geval de basis onderhoud). Zodra er een overkappinkje staat, dan komt de poetsmateriaal ook tevoorschijn.
De eerste doos met filters, olie en bougies is net geleverd, binnenkort lekker aan de slag.

Ik heb al even lopen 'lurken' op het forum. Mooi om te zien hoe men elkaar helpt en ervaringen en ideeën deelt. Ik hoop daar actief in mee te mogen gaan! :D

Groeten Christian
 

Herperduin

Forumguru
Welkom hier. Ben benieuwd naar hoe het gaat. Wil uiteindelijk ook veel zelf gaan doen dus alle tips en tricks die je tegenkomt wil ik zeker volgen. Alvast gefeliciteerd ook met nr. 2 :geek:
 
Dank je wel!

Ben van plan om wat foto's/video's te maken van wat ik doe (ook zodat ik de volgende keer het sneller kan..). Als daar nog niets van hier te vinden is, zal ik dat plaatsen :D
 
Bovenaan Onderaan