Hoi, ik ben deus

deusjevo

Forumguru
Uhm, wil je eens een advertentie plaatsen, moet ik mij nog voorstellen na al die jaren.

Nou, ik ben deusjevo, heb tot vorige maand een O2 gehad (nu total loss....) en daarvoor een O1.
Rijd nu een Focus uit 2011 die ik in de schoot geworpen kreeg na het vertrek van een collega.
Dat ding blaast best lekker, voorlopig nog geen plannen om terug te keren naar Skoda.:D
Huidige contract loopt nog tot minimaal eind september namelijk.

:thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
alsnog welkom ;)

IMG_3275.jpg


:D
 

gbbosma

Forumguru
Welkom @deusjevo, op dit mooie skodaforum, maar dat zal je vast wel hebben ervaren in de jaren dat je al lid bent;).
Is het niet zo; eens een Skoda altijd een Skoda. Dus na de Focus kom je vast en zeker weer terug bij Skoda :maakmegek:
 

deusjevo

Forumguru
wat een ontroerende begroeting, denk dat ik hier een leuke tijd tegemoet ga. :cheers:

Ik kan nog niet zo veel vertellen over de Focus, neem aan dat jullie dat niet kunnen waarderen....:tongue:
 

peterrapid

Forumguru
@deusjevo ik ben open-minded als het op auto's aankomt natuurlijk moet ik zeggen het is niet moeders mooiste :deuk:, maar schijnbaar rijden ze wel goed als ik een paar familieleden mag geloven. Dus laat je bevindingen zeker weten en zelfs een Focus-rijder is hier welkom zeker als je weet dat hier ook Mazda en binnenkort Peugeotrijders hier zelfs een plaatsje krijgen. :bloemen:
 

deusjevo

Forumguru
Volgens mij was het een slecht idee om mij hier voor te stellen :banghead:, ik ga even in spoedoverleg met het Focus Forum.... :pieker:


Oke, het Hocus Pocus Focus Forum en ik hebben een spoed achterkamertjesoverleg gehad en daarin is door de H.P.F.F. het volgende besloten: ik mag actief blijven hier :yeah: zolang ik de Focus maar niet belachelijk laat maken door jullie.

Ik hoop dat jullie je in deze beslissing ook kunnen vinden! :dankje:
Breng mij dus niet in de verleiding svp :rockon:
 
Bovenaan Onderaan