Dat heb je niet goed begrepen. Bij Skoda (en zijn VAG-zusjes) werkt de bandenspanningsdetectie via de ABS-sensoren. En die heeft een Fabia II vast wel... Dat zegt nog niets over of het wel of niet te activeren is, want dan moet de ABS/ESP module dit namelijk wel ondersteunen.Maar voor bandenspanningsdetectie is ook hardware nodig in de vorm van (tps) sensoren op de velg.
Wat gebeurt er als je after markt velgen plaatst met dit systeem? Krijg je dan continue een foutmelding op je dashboard???Dat heb je niet goed begrepen. Bij Skoda (en zijn VAG-zusjes) werkt de bandenspanningsdetectie via de ABS-sensoren. En die heeft een Fabia II vast wel... Dat zegt nog niets over of het wel of niet te activeren is, want dan moet de ABS/ESP module dit namelijk wel ondersteunen.
Ik heb al ffffff gegoogeld maar het antwoord is nee! Velgen wissel maakt niet uit systeem werkt gewoon!Wat gebeurt er als je after markt velgen plaatst met dit systeem? Krijg je dan continue een foutmelding op je dashboard???
Hillhold is wellicht te programmeren, maar zonder "set"-knopje gaat de bandenspanningsbewaking niet werken in een '11 Yeti...
Tsja maar dan heb je toch echt nog de resetknop nodig.Als het gaat branden kun je dus de banden nalopen, en de zachte band oppompen, of wisselen met het reservewiel.