Hallo hier ben ik

Vanaf 4 februari dit jaar ben ik blij dat ik rij: Octavia 2.0 TDI DSG Élégance (Limo) juni 2006.
Zonder meer werd de beslissing om afscheid te nemen van mijn Mercedes E220 CDI automaat januari 2002, minder moeilijk na het zien van deze prachtige uitvoering Octavia Hatchback, blauw met ivory leder bekleding.
Door mijn huidige werkzaamheden (personenvervoer) ben ik enthousiast geworden voor het fenomeen Skoda.
Het forum heb ik de laatste weken doorgekeken en zal hier vaak op terugkeren.
C'est ca.
 

Odin

Senior Member
Dat is toch wel een stap, van een E klasse naar een Octavia. Maar veel plezier er mee en welkom op dit vriendelijke en informative forum.
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Albatros. Zo'n Skoda is niet alleen goed voor personenvervoer, maar er kan ook aardig wat vracht (bagage) mee.
 
Dank voor de ontvangst.
Inderdaad @Odin, dit had ik nooit kunnen bedenken, om naar jaren Mercedes te hebben gereden, over te gaan naar Skoda. Skoda? ...Een hele ontdekking, gewoon gaaf!
De kofferbak is idd groot @Cordoba, zou willen weten hoe deze origineel wordt afgeleverd. Oogt nu kaal en diep, een verhoogde bodem zou handig zijn.
:pieker:
 

Cordoba

Forumguru
Je kunt ook zelf een 'te koop gevraagd' topic aanmaken.

Andere optie is om met een 'handyman' in de arm te nemen om met multiplex een plaat op maat te maken. Aan de onderkant blokken of balkjes van hout, piepschuim of rubber, voor de hoogte en bekleden met geschikt tapijt of vilt.
 
Bovenaan Onderaan