Hallo allemaal

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Skoda SuperB. Ik heb een aantal jaren gelden via mijn stage toen een SuperB sedan gereden en toen zei ik ooit ga ik deze ook hebben. nu ivm een kind de stap gemaakt naar een SuperB combi uit 2010. Zelf vind ik sleutelen / werken aan de auto heel leuk. Ben ook van plan het meeste onderhoud zelf te doen.

Het is geen straf om in deze auto te rijden zeker lange afstanden niet!


Inmiddels VCDS aangeschaft en een aantal dingen toegvoegd en verwijderd

Uitgezet:
- Piep toon bij het dragen van geen gordel
- Koplampsproeiers die aangaan bij de het schoonmaken van de ruiten ( in de tussentijd zoek ik nog uit of dit vertraagd kan worden wanneer deze aanstaan )

Aangezet:
- Voet verlichting > tijdens het rijden aangezet op 50%
- Alarm lichten die aangaan bij een noodstop bij 60km/h

Wat ik nog wil doen

- ramen achter blinderen 5%
- Ramen voor bestuurder en passagier tinten ( toelaatbare tint )
- Cameleon tint op de voorruit
- Led mistlampen
- Andere radio
- Achteruit rij camera
- Dakhemel zwart maken
- Trekhaak monteren bekabeling + aanzetten in VCDS ( als iemand een trekhaak heeft met kabelboom dan hoor ik dat graag )

Wat ik al gedaan heb
- interieur lijsten wrappen hier deels aan begonnen. Dashboard is gelukt. Deuren nog niet.
- full led interieur verlichting ( wit )


Klopt het dat de stoelverwarming kapot kan gaan bij dit soort modellen?
Wanneer ik de stoelverwarming aanzet dan wordt alleen de rug een beetje warm. Het zit gedeelte werkt dan niet iemand een idee?
 

Bijlagen

  • IMG_2454.jpg
    IMG_2454.jpg
    820,1 KB · Weergaven: 18
  • IMG_2463.jpg
    IMG_2463.jpg
    891,7 KB · Weergaven: 17
  • IMG_2465.jpg
    IMG_2465.jpg
    975,5 KB · Weergaven: 17

JeSko

Forumguru
Zitgedeelte word niet echt warm, het straalt vooral in je rug. Logo's zou ik zeker niet zwart maken, heb het ook gehad, mooi van dichtbij maar van ver zijn het net dikke zwarte pukkels op je auto.

Welkom!
 
Bovenaan Onderaan