Groepsbestelling www.obautodily.cz

eriktv

Forumguru
Ik heb in een paar topics genoemd dat ik regelmatig mijn onderdelen bestel in Tsjechië, bij www.autodily.cz. Bezorgen doen ze alleen in CZ en ik ga daar eind februari weer heen. Als er meer mensen goedkoper spullen willen bestellen, wil ik ze wel meenemen - aan eenieder zelf om ze dan op te halen (Hoogezand) of op eigen kosten door te laten sturen. Vraag mij gerust voor vertaling, spreek intussen vloeiend Tsjechisch.

Let op de woorden original (origineel Škoda, spreekt voor zich) en depo (imitatie).

Bestellijstje:
@eriktv (O1Combi); ruitenwisser achter 3x, stelmotor koplamp 2x
@TimT (O1Combi); sleutelhanger 2x (aanvullen Tim!)
@Desperado (O1Combi); ruitenwisser achter 1x

Als je iets wilt bestellen, neem dan even dit lijstje over, zodat ik overzicht houd. Voor grote/dure bestellingen, pm mij even. Voordeel voor mij van groepsbestelling: boven de €100 betaal ik geen bezorgkosten. Die bedragen echter..... €4 :nailbiting:
 
Laatst bewerkt:

Orange860

Senior Member
Mijn god, dat is een vrij goedkope toko.

Ik zou graag een setje originele rubber matten bestellen die ze op de site hebben staan. Scheelt zeker de helft! Aanrader!

@Orange 860 (Fabia 1); rubber mattenset
 

Desperado

Forumguru
@eriktv (O1Combi); ruitenwisser achter 3x, stelmotor koplamp 2x
@TimT (O1Combi); sleutelhanger 2x (aanvullen Tim!)
@Desperado (O1Combi); ruitenwisser achter 1x, CZ landensticker 34492, ruitenwisserafdekkapje 1U181944801C, slotknopjes DEB000001
@Orange 860 (Fabia 1); rubber mattenset
 
Laatst bewerkt:

Kippie-style

Forumguru
@eriktv (O1Combi); ruitenwisser achter 3x, stelmotor koplamp 2x
@TimT (O1Combi); sleutelhanger 2x (aanvullen Tim!)
@Desperado (O1Combi); ruitenwisser achter 1x, CZ landensticker 34492, ruitenwisserafdekkapje 1J0955205A9B9, slotknopjes DEB000001
@Orange 860 (Fabia 1); rubber mattenset
@Kippie-style Octavia1 setje Heko raamspoilers HEKO28313, Sleutellogo 4x 3T0837891A.
 
Laatst bewerkt:

eriktv

Forumguru
@henriz ik reken af in Kronen, dus ik kijk dan wat de wisselkoers is voor het doorberekenen. De waarde die jij noemt is hetzelfde als mijn omrekensite, dus komt goed :jaja:

@Kippie-style die sleutelcover heb ik ook besteld vorige keer. Is niet zo'n ding als je vroeger om de oude Nokia had, maar je plakt hem erop. Niet direct wat ik verwacht had: als de batterij moet worden vervangen moet je dus dat ding lostrekken en opnieuw plakken (indien mogelijk)

Wordt nog een hele operatie zo trouwens, als er zo snel al zoveel reacties zijn :nailbiting:

Ik mail elk van jullie nog wel even een bestellijst vlak van tevoren met links om te checken dat ik niet iets verkeerds bestel. Zal dan ook meteen erbij vragen of ik het spul moet doorsturen of dat we elkaar treffen in Groningen of bij een meeting.
 

rampie

Senior Member
Een vraag in verband met de achterruitenwissers van de Octavia Combi. Ik heb deze gister laten vervangen (had ik dit topic maar vroeger gelezen :D en ik had vernomen dat hier dikwijls problemen mee zijn in de zin van haperend wissen over de achterruit. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand na hoelang dit fenomeen optreed (is om zicht te krijgen of ik al dan niet moet bestellen of niet)?
 

Desperado

Forumguru
Haperen heb ik geen last van, maar het bovenstuk wordt niet meegewist.

Ik kon ze niet vinden, dus ben bang dat ik het antwoord al weet; verkopen ze ook sonny boys voor de O1 combi?
En een complete verlichtingsschakelaar, ik zag wel iets van aluminium, maar dat is denk ik alleen zo'n ringetje.
En luchtroosters in het dashboard, ik heb de rechter kapot. Zag ik ook niet voorbij komen.
 
@eriktv (O1Combi); ruitenwisser achter 3x, stelmotor koplamp 2x
@TimT (O1Combi); sleutelhanger 2x (aanvullen Tim!)
@Desperado (O1Combi); ruitenwisser achter 1x, CZ landensticker 34492, ruitenwisserafdekkapje 1J0955205A9B9, slotknopjes DEB000001
@Orange 860 (Fabia 1); rubber mattenset
@Kippie-style Octavia1 setje Heko raamspoilers HEKO28313, Sleutellogo 4x 3T0837891A.

Mooie actie voor mij graag:

@thimo67 Tasset origineel voor wielen 14"-18" 000073900B, citigo dorpellijsten origineel 5deurs 1ST071303A, sleutelhanger citigo origineel 51349CTG en 2 keer originele asbak citigo 6R0857961D82V
 

eriktv

Forumguru
@rampie er zijn twee dingen met de achterruitenwisser: hobbelen en niet geheel wissen. Het hobbelen ontstaat als je wisser in de wasstraat op zijn donder krijgt. Oplossing is simpelweg met een tang de arm buigen om het blad onder een betere hoek op het raam te zetten.

Tweede probleem dat ik had is dat de wissers die ik bij mijn garage (niet-dealer) kreeg onder en boven een stuk misten. Door de bolling van het raam wiste hij alleen een batmanlogo :cool:. Bij mijn vorige bestelling heb ik er al één besteld en die doet het perfect op de diesel. Nu nog één voor de RS, die hetzelfde euvel had.
 

EdK

Forumguru
Bestel zelf maar vast een trekhaak met aanhanger, want als Antera gaat bestellen dan heb je die zeker nodig hoor!:deuk:
 

serum

Senior Member
Goed initiatief! voor mij graag, indien mogelijk;

@eriktv (O1Combi); ruitenwisser achter 3x, stelmotor koplamp 2x
@TimT (O1Combi); sleutelhanger 2x (aanvullen Tim!)
@Desperado (O1Combi); ruitenwisser achter 1x, CZ landensticker 34492, ruitenwisserafdekkapje 1J0955205A9B9, slotknopjes DEB000001
@Orange860 (Fabia 1); rubber mattenset
@Kippie-style Octavia1 setje Heko raamspoilers HEKO28313, Sleutellogo 4x 3T0837891A.
@thimo67 Tasset origineel voor wielen 14"-18" 000073900B, citigo dorpellijsten origineel 5deurs 1ST071303A, sleutelhanger citigo origineel 51349CTG en 2 keer originele asbak citigo 6R0857961D82V
@serum (O3Combi) zwarte spiegelkappen 5E0072530B, stoelverstelling inlay 03-SHINS
 
Bovenaan Onderaan