Arco
Forumguru
Zoals eerder op het forum vermeld heb ik de Skoda Octavia RS Combi verkocht (met pijn in het hart!) omdat ik een wagen nodig had met veel trekkracht voor paardentrailer en 4X4 capaciteiten.
Het is de Ford Ranger 3.2 geworden. In België nog als "lichte vracht" in te schrijven waardoor BIV (belasting in verkeersstelling 0 Euro is -anders wellicht 5000 en verkeersbelasting per jaar 140 Euro.
Ik ben wellicht old school maar ik hoor nog graag een "echte" motor draaien... Binnen de 10 jaar waarschijnlijk een uitstervend ras en neemt de geruisloze elektriciteit het over....poeh..
We hebben nog een Skoda Rapid dus ben ik op dit leuk forum toch nog een beetje op z'n plaats vind ik..
Bijgevoegd nog een aantal foto's...
De wagen is dus niet standaard (voor diegene die me nog kennen van m'n vorig project met de RS...)
Raptor Grill, gepoedercoate velgen, bull bar en al het chroom is zwart gewrapped... ik blijf dus in dezelfde (zwarte) stijl...met veel paardjes in de motor en ook achter de auto...trekt tot 3,5 ton!
Het is de Ford Ranger 3.2 geworden. In België nog als "lichte vracht" in te schrijven waardoor BIV (belasting in verkeersstelling 0 Euro is -anders wellicht 5000 en verkeersbelasting per jaar 140 Euro.
Ik ben wellicht old school maar ik hoor nog graag een "echte" motor draaien... Binnen de 10 jaar waarschijnlijk een uitstervend ras en neemt de geruisloze elektriciteit het over....poeh..
We hebben nog een Skoda Rapid dus ben ik op dit leuk forum toch nog een beetje op z'n plaats vind ik..
Bijgevoegd nog een aantal foto's...
De wagen is dus niet standaard (voor diegene die me nog kennen van m'n vorig project met de RS...)
Raptor Grill, gepoedercoate velgen, bull bar en al het chroom is zwart gewrapped... ik blijf dus in dezelfde (zwarte) stijl...met veel paardjes in de motor en ook achter de auto...trekt tot 3,5 ton!
Bijlagen
Laatst bewerkt: