Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

turboturbo

Forumguru
Zie ik nou een in werking zijnde Mirror-link en toch niet de navi op het scherm van de telefoon op de console weergegeven?

Blijkt ook wel wat er dan gebeurt, getuige die verbaasde blik van de bestuurder: sta je dan in de bosjes met je Faab.

:deuk:
 

ertromp

Forumguru
Echt een leuke auto die hatchback Faab :thumbsup: Jammer dat de 1.4 /150 pk zoals leverbaar op de Polo niet beschikbaar komt voor de Faab
 

Cordoba

Forumguru
Op de foto van het dash in post #328 van Berry, valt me op dat de luchtroosters in het midden van het dash wel erg hoog/erg ver van bestuurder/bijrijder zitten. Ik vraag me af of die nu handig geplaatst zijn, of gewoon hebben moeten wijken voor het navi-scherm.
 

EdK

Forumguru
mmmm, heb je me buurvrouw nog nooit zien rijden zeker, krijg je echt medelijden met die wagen al is het een Dacia
 

Dennis78

Forumguru
skoda_nieuwe-fabia_foto_2014-png.29712
Valt op dat op alle tekeningen het dak zwart is
Panoramadak ??

Je kan volgens mij kiezen om je auto in eigen stijl te "pimpen". Wat ik interessanter vind zijn die velgen. Zouden best staan onder mijn Fabia II combi Monte Carlo :D (volgens mij 17" mss toch maar eens bij de dealer langs en vragen wat dat geintje zou moeten gaan kosten.)
 
Bovenaan Onderaan