Als je probleemloos auto-onderdelen wilt bestellen, ga dan niet naar Autodoc. Hier mijn recente ervaring. Het mag dan een bedrijf zijn met goedkope auto-onderdelen, maar die goedkoopte heeft een dure prijs als er ook maar iets fout gaat bij dit bedrijf
16 maart bestelde ik ruim € 250,00 onderdelen bij Autodoc.nl. Op de site van Autodoc staat dat het pakket is afgegeven bij de vervoerder (Duitse) GLS. Voer ik de Track en Trace code in bij de GLS dan wordt aangegeven dat het pakket daar wel is aangemeld maar nog niet van Autodoc is ontvangen.
Een week na de bestelling per email, en live-chat contact opgenomen met Autodoc. Zij vertellen dat het pakket 18 maart wél is geleverd aan GLS. GLS (Duitsland) blijft daarna, via Messenger contact, volhouden dat het pakket wel is aangemeld maar niet is ontvangen van Autodoc. Telefonisch contact met de Nederlandse GLS, deze geeft aan dat het pakket niet in Nederland is. Autodoc en GLS geven elkaar de schuld. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat medewerkers bij Autodoc niet goed hun best doet om het pakket terug te vinden. Het ligt waarschijnlijk nog ergens in hun magazijn, maar niemand die ernaar op zoek gaat.
Na een stevig telefoongesprek met Autodoc ontvang ik een uur later per email bericht dat het pakket nu wel, met vertraging, is afgeleverd aan de vervoerder (Duitse) GLS, maar nu zit er geen Track en Trace code bij. Daar overheen krijg ik een email dat ik binnen 1 – 2 dagen door een supervisor gebeld zou worden.
Drie dagen gewacht maar teruggebeld is er niet. Ook heb ik geen nieuw parcel number ontvangen.
Weer per chat contact opgenomen. Nu krijg ik als antwoord dat het de allerhoogste prioriteit heeft bij Autodoc en dat ze een onderzoek bij de vervoerder hebben ingesteld. Na lang aandringen krijg ik het gevraagde parcel number, hetzelfde nummer als helemaal in het begin. Die geeft bij GLS nog steeds aan dat het pakket wel is aangemeld maar niet is ontvangen van Autodoc. We zijn weer terug bij af. Weer de toezegging dat er contact met mij opgenomen zal worden maar, dat doet Autodoc niet. Vanmorgen nog twee kansen gegeven me terug te laten bellen door een supervisor, maar terugbellen, dat weten ze niet wat het is bij Autodoc.
Door Autodoc wordt je als het ook maar eventjes fout gaat voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand neemt er de klacht serieus en je krijgt alleen maar standaardantwoorden. Als bestelde goederen niet worden geleverd lost niemand daar het probleem op. Toezeggingen, zowel mondeling als op schrift, worden niet nagekomen.