Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

thekawa

Forumguru
Trekhaak is afneembaar :D
Iig alvast gefeliciteerd, ik zie dat je er lang op hebt moeten wachten.. Dat wordt genieten...

thnx, idd en ik hoop het! Mn G6 variant highline met eibach en 18" reed zo werelds! dat wil ik heel graag terug. De passat nu ondanks 18" is een dweil eerste klas. Dus als de stoel goed zit en de wegligging top is ben ik al snel tevree :)
 

Tom RS

Forumguru
Het begint nu toch wel een beetje te kriebelen om de Rs ook van een Eibach setje te voorzien. Hij gaat dan wel maar 2 cm zakken vooraan en 1 achteraan, maar meer hoeft niet. Vraag is wel of het gaat lukken met de zomerwielen (19 inch, 8 duim, ET 45, banden 225/35)? Iemand hier zicht op?
 

Antera

Donateur
Dat gaat zonder problemen lukken hoor. Als een standaard auto dit kan hebben kan de RS dit ook zeker hebben
 

thekawa

Forumguru
2 maal is scheepsrecht!

zop0.jpg
 

CDK

Forumguru
Setje Eibach veren plaatsen met een verlaging van 30/30........... kosten zijn dan € 270 incl montage en je auto rijd er heerlijk bij......, uitlijnen kan ik dan ook voor je regelen afhankellijk of er plek is bij een maatje van me en ben je totaal +/- 350 kwijt

meer info@lowering.nl
Hier staat je antwoord :)
 
Balen! In mijn gebruiksovereenkomst tussen de werkgever, de bereider en de LM staat expliciet vermeld dat o.a. een verlagingsset NIET is toegestaan.... <|#}^>~£* :mad::laugh:
 

leonpard

Actief lid
Heb vandaag mijn Blue Angel opgehaald, en meteen gevraagd of ik mag verlagen. Verlagen mag, mits ik de oude veren bewaar, om ze evt. Terug te plaatsen bij einde contract.

@Antera Ik neem aan dat ik de oude veren mee naar huis krijg na verlaging?
 

lugolux78

Forumguru
Hallo allemaal,

Vraagje: Ik lees hier zo door deze topic (eerder screenen). Ik heb Eibach verlaging + Xtreme 19" velgen besteld. Heeft iemand ervaring over rijgedrag van de auto dan? Ik ben nu een A4 Sline onderstel auto met 18" gewend. Ik vraag me alleen af of Skoda (van nature al wat harder) niet te hard wordt kwa wegligging.

Als iemand deze combi heft zou ik dan wellicht een stukje mee kunnen rijden om e.e.a zelf te ervaren?

Thx!!
 

thekawa

Forumguru
Mijn ervaring met a4 sline is dat die al vrij stug is. Skoda 02 en 03 vind ik standaard niet stug. Stug vond ik een standaard seat leon sportsup of fr :) maar goed idd je moet ervaren. Woon je in een dorp met klinkers en veel drempels gaat het je mogelijk vervelen. Ik wil nie meer zonder want met veel rijden heerlijke wegligging en erg direct sture
 

CDK

Forumguru
Hallo allemaal,

Vraagje: Ik lees hier zo door deze topic (eerder screenen). Ik heb Eibach verlaging + Xtreme 19" velgen besteld. Heeft iemand ervaring over rijgedrag van de auto dan? Ik ben nu een A4 Sline onderstel auto met 18" gewend. Ik vraag me alleen af of Skoda (van nature al wat harder) niet te hard wordt kwa wegligging.

Als iemand deze combi heft zou ik dan wellicht een stukje mee kunnen rijden om e.e.a zelf te ervaren?

Thx!!
Ik heb met de RS gereden met verlaging en 19" rijd absoluut niet stug, don't worry!
 

serum

Forumguru
Is XDS niet de standaard stabiliteitscontrole voor in bochten? het sportonderstel zit weer standaard op de greenline en de RS.

XDS ensures the vehicle's neutral curve behavior and a dynamic driving style. Gentle braking on the wheel on the inside allows the vehicle to increase the torque of the outside wheel. The resulting yaw moment helps turn the wheel and ensures safer and at the same time faster driving on curves. The more powerful the XDS, the more dynamically the vehicle drives through the curve
 

maarten77

Actief lid
Op .de en de tsjechische site is het een combi. Dus sportonderstel + xds

Tsjechie wordt wel erg goedkoop (munt devaluatie) maar import lijkt me complex.
 
Bovenaan Onderaan