Discover media 'MirrorLink' ook voor Columbus?

pl686

Lid
Heb er ook een beetje over opgezocht wegens serieus geïnteresseerd; en wat ik begrepen heb is het technisch gewoon een 'Mirror Link' receiver eenheid achterop de Columbus plaatsen, compatibel mobieltje eraan via usb (voorlopig toch, zoals Darkside al aan gaf binnenkort wifi of BT ondersteuning) en spiegelen maar!
Wel een hardwarematige aanpassing (sowieso betalend dan lijkt me...) maar niks onoverkomelijk.
Ik blijf het in ieder geval opvolgen zoals wel meer android users onder ons denk ik!;)
 

Darkside

Forumguru
De vraag is of de huidige systemen al voorbereid zijn. Of dat je dus straks een type b discover pro nodig hebt.
Het is te hopen dat alle systemen slechts een software update nodig hebben.
 

TedVlemmings

Forumguru
Tot nu toe heb ik het nog niet terug kunnen vinden. Dus zal er toch wel niet in zitten. Naja inmiddels dus weer nieuwe kaarten, geen functionaliteit. Jammer dat het zo onduidelijk op de site staat
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

micky

Forumguru
Ik begrijp het niet, is er nu een 2de update van 2015 dan, of hebben we het hier over diegene die we vorige maand allemaal al hebben geïnstalleerd?
 

TedVlemmings

Forumguru
Het gaat om versie 98, of ECE 2015. Gezien ik zo'n beetje dagelijks heb gekeken online lijkt het me sterk dat het vorige maand al geïnstalleerd is bij mensen. Ik heb het voor het eerst online zien staan de 2e december.
 

MikeyMan

Actief lid
Same here. Zijn in de verschillende topics al legio forummers geweest die eind oktober al aan de nieuwe versie zaten
 
Bovenaan Onderaan