Dimmende buitenspiegelS

LongTimeAgo

Senior Member
..."hoe te handelen wanneer er onvolkomenheden zijn geconstateerd bij levering nieuwe auto" => dit kon je niet testen overdag uiteraard, maar zijn leasemaatschapij is duidelijk. Gezien hij veel internet bronnen gebruikt snap ik niet dat hij hier advies zoekt. Een belletje naar de lease maatschapij of een mail had iedereen hier weer wat moeite gekost en pijn aan de ogen van de overbodige informatie "(niet zo fijn verblind te worden door een Ford F-150 door je rechterspiegel terwijl je linker en binnenspiegel keurig dimmen)". Nu weet hij nog niet wat de optie zou inhouden en heeft hij alsnog de leasemaatschappij gecontacteerd. Ik zou dat direct doen. Sommige mensen kunnen nu eenmaal lastig voor zichzelf denken.
Waar komt de rancune vandaan? Ik probeer alleen maar van meer kanten informatie in te winnen. En een beetje leuk de ervaringen delen, hoe negatief of grappig ook, is blijkbaar ook al een probleem voor je? Wat doe je op een forum tussen mensen graag over dingen praten als... Je niet over dingen mag praten?!
Daarbij is de leasemaatschappij gecontacteerd (gemaild) en belde de dealer toevallig vandaag ook en die had ook geen idee over de passagierzijde, hij ging het navragen/uitzoeken.
 
Gezien mijn vorige reactie verwijdert is, je hebt een contract met je leasemaatschappij, ga volgende keer direct met hun praten. Dat zou ik doen... (ja ik). En niet informatie vragen op een forum, hier kan iedereen zeggen wat ze willen... En dat je de leasemaatschappij gemaild hebt was me al duidelijk na je vorige posts, ik kan ook terug scrollen.
 

LongTimeAgo

Senior Member
Klopt, dealer weet het niet, het kwam voor hem ook als verassing dat de Kamiq überhaupt een zelfdimmende buitenspiegel had. Dus nu is het wachten op de leasemaatschappij.
Komt vast goed, het blijft een eerstewereldprobleem, ik lig er ook niet wakker van. Was puur benieuwd of er meer mensen zijn die een Kamiq met zelfdimmende buitenspiegels hebben óf soortgelijke ervaringen hebben/hadden.
 
Mijn reactie was blijkbaar te scherp voor dit forum, ik wens je veel veilige kilometers (hoever dat kan in een Skoda natuurlijk haha ;)). Mijn excuses @LongTimeAgo, in mijn werk ben ik 50 procent van mijn tijd bezig mensen te helpen die ergens anders moeten zijn.
 

i2Paq

Senior Member
Ik kreeg mijn vorige auto afgeleverd met de "verkeerde" bekleding.
Dus ik weigerde de auto en de meneer die hem kwam afleren was nogal beduusd.
Ook de Leasemaatschappij keek even vreemd op. En die hadden eea. nog wel gecontroleerd.

Uiteindelijk bleek de bestelde bekleding helemaal niet beschikbaar voor deze auto. Foutje op de site van Skoda.
Werd keurig gecompenseerd door de Leasemaatschappij.
 
Bovenaan Onderaan