Die kleine schijt paaltjes

Derk

Forumguru
Had me O2 er super bijstaan gaan we effe boodschappen doen wat denk je?
Zo'n klein k*t schijt paaltje over het hoofd gezien vol lang de dorpel op..........:mad:
Plastic plaat aan de onderkant voor de helft kapot.
Meeting voor de deur natuurlijk hoop dat ik het nog kan regelen voor de 24ste mei baal baal
Hieronder het "mooie" resultaat grrrrrrr :banghead:

Gr. Derk :wavecry:

image.jpg
 

deusjevo

Forumguru
Niet zo mooi, ik had ook zo'n schade echter misschien 1/3 van jouw deuk.
Was best prijzige reparatie.
Weet niet welke plastic plaat je bedoeld trouwens.
 

Rallye

Forumguru
Erg vervelend voor je. Ik erger mij ook altijd aan beheerders die paaltjes (en muurtjes etc.) plaatsen die vanuit de auto niet te zien zijn, op plekken waar je wel met de auto komt. Heb ook zelf eens een "strategisch" geplaatste steen over het hoofd gezien.


OT: ik werd enigszins op het verkeerde been gezet door de ongelukkige spatie in de topictitel ;)
 

CDK

Forumguru
Helaas heb ik die voor mijn Superb nog steeds niet gevonden..... :banghead: Heb jij daar toevallig ook nog een connectie / adresje voor? ;)
 

Desperado

Forumguru
Afgelopen weekend ruzie gehad met een boomstronk die ik even over het hoofd zag. Gelukkig onder de langsdrager door en geen schade. Alleen de bodem achter mijn stoel kwam ineens omhoog. Opgelost met maat 44. Binnenkort apk, dan mogen ze gelijk de bodem even weer behandelen :pardon:
 

andrehj

Forumguru
Helaas heb ik die voor mijn Superb nog steeds niet gevonden..... :banghead: Heb jij daar toevallig ook nog een connectie / adresje voor? ;)
Daar heb ik een paar jaar geleden een hele studie naar gedaan. Uitkomst was:
- Voor de achteras passen dezelfde als op de O2.
- Voor de vooras zijn geen passende beschikbaar.

Overigens blijf ik wel twijfelen of de posities waar deze "jackpads" aan de auto zijn bevestigd wel stevig genoeg zijn. Deze positie wordt in de fabriek namelijk vooral gebruikt om een nog incomplete (en dus veel lichtere) auto te transporteren. Bovendien wordt de auto dan op 4 punten tegelijk opgetild, en niet slechts op 1 punt (waarbij de belasting dus zo'n beetje verdubbeld wordt).
 

CDK

Forumguru
@andrehj met de juiste (profesione) garagekrik heb je per kant maar 1 opkrikpunt nodig om 1 hele kant op te tillen heb ik gezien, maar dan moet dat punt WEL sterk genoeg zijn! Met m'n laatste wielen wissel werd mijn auto op deze manier opgekrikt, ik heb toen wel gevraagd of dat geen kwaad kon, volgens zeggen was dat geen probleem....
 

andrehj

Forumguru
Dat klopt, maar dan heb je een punt ergens in het midden nodig. En dat heeft een S2 volgens mij niet. Welk krikpunt werd er bij jou gebruikt om de hele zijkant op te tillen?
 
Bovenaan Onderaan