Chiptunen Superb combi 1.6 tdi 2015

Pascal75

Nieuw lid
Dag allen,
Aankomende week krijg ik dan eindelijk mijn nieuwe Skoda Superb combi 1.6 tdi ambition business line.
Wie heeft een goed adres om mijn auto te laten chiptunen?
Gr Pascal.
 

LelievreKenny

Actief lid
Dag allen,
Aankomende week krijg ik dan eindelijk mijn nieuwe Skoda Superb combi 1.6 tdi ambition business line.
Wie heeft een goed adres om mijn auto te laten chiptunen?
Gr Pascal.
in Belgie zijn DVX, BR en Heinz zeer goede tuners. Heinz is wel een stukje duurder.
Ik zou persoonlijk wel wachten tot 10 000 km. Dit word door deze tuners aangeraden
 

chris01

Senior Member
woon je in het noorden dan is VVT tuning in marum een goed adres !( heb geen aandelen!!!)
 

s-line

Forumguru
Dvx zei tegen mij dat ze adviseren om ca 6000km gereden te hebben voor chiptuning. In verband met het lekker indraaien van alle delen.
 

fiestaman

Forumguru
Net offerte binnen van dvx. Daar zal de mijne binnen gaan. Ik heb wel een 2.0 vorig model superb. Daarover al veel goeds gehoord op het net en van vrienden die het hebben laten doen.
 

Pascal75

Nieuw lid
Thanks! Heb ze net al mail gestuurd en wil afspraak maken voor volgende week zaterdag. Ben heel benieuwd hoe de auto rijdt na het tunen. Gr
 

Skoda-MAN

Forumguru
Die zijn in de fabriek al volledig in gereden en gedraait.
Ik geloof er geen woord van, wie laat die motoren dan allemaal dagenlang lopen. Waarschijnlijk zijn ze mechanisch even aangedreven om de draaiweerstand te testen en oliedruk op te bouwen.
ze gooien minimaal brandstof in de tank zodat ie net het terrein af kan komen en dan zullen ze wel zo gek zijn om veel brandstof te verstoken om in te draaien?
Nee hoor, in het instructieboekje staat dat de klant dat fijn zelf mag doen.
Steekproef gewijs pakken ze om de zoveel motoren er eentje die ze kapot laten draaien desnoods om te leren.
 
Bovenaan Onderaan