Carport diagnose software ipv VCDS?

Eltjo

Forumguru
Het bevalt kennelijk niemand.... Mijn keuze is Ali 12.12 voor €18,50 geworden, die tot nu toe prima doet en een nieuwere versie van de oude kabel is.
 

Spoetnik

Forumguru
Dacht dat ze hier niet zo enthousiast waren van dat soort kabels. Als je pech hebt krijg je er wat zelfrijdende opties bij die je liever niet geactiveerd wilt hebben.;)
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Veel plezier er mee en niet klagen als er modules niet meer werken of zelfs defect raken ;)
 

Marcooctavia

Forumguru
Toch heb ik dit echt nog nooit bij iemand gehoord... ;)

Jij mag dat dan nooit gehoord hebben maar ik heb er al genoeg gehad om het weer op te knappen.
Nadat ze bij de dealer zijn geweest en veel € kwijt zijn en het nog niet werkt.
En neem van mij aan dat is geen pretje.

Vroeger was de software van een auto niet zo heel complex, maar sinds een paar jaar zit dat toch iets anders in elkaar.
Maar je zolang je met zo kabel alleen aan je eigen auto zit is het natuurlijk jou beslissing.

Marco
 

RoGEK

Senior Member
Denk dat dit los staat van de kabel..
Een codering verkloten kan iedere halve zool zonder verstand wat die doet.

Kan zelf niet over de nieuwere wagens meespreken, heb alleen een k-line kabel (en dus een vagcom zonder longconding)

Voor nieuwere wagens met Canbus gebruik ik een Autocom CPD+ / Delphi DS150e om regelapparaten te coderen.
 

Antera

Donateur
Helaas staat dit niet altijd los van de kabel @RoGEK. In die 7 jaar heb ik meer dingen gezien die niet altijd te wijten waren aan de onkunde van de gebruiker
 
Bovenaan Onderaan