Boordcomputer: Wat zijn de mogelijkheden?

edero

Forumguru
Zou het gewoon vragen aan je dealer. Nee heb je, Ja kun je krijgen :arghh:
Er zijn dealers die het kunnen en er niet moeilijk over doen, en anderen kunnen het niet of doen het gewoon niet.
 

StefanN

Forumguru
Ligt er aan wat je wilt laten doen.
Er is hier veel info te vinden wat wel en niet kan bij de dealer.
Voorbeeld: bij mijn rapid kon de dealer wél bochtenverlichting aanzetten maar comfortknipper van 3 naar 4 keer kon hij niét...

groet Stefan
 

i2Paq

Senior Member
Mijn dealer doet ook moeilijk; ja maar dat moet je af fabriek bestellen.....

Dus contact gezocht met een medeForumer in de buurt die codeerd.
 
Blijkbaar is er toch meer mogelijk dan in eerste instantie werd gedacht...
Toen ik het vroeg na aankoop van m'n auto, werd eigenlijk direct van veel bovenstaande dingen gezegd dat het niet mogelijk was...

wat er kan is ook modeljaar afhankelijk, vanaf MJ 2016 kan er meer...mijne is mj 2015, bochtenverlichting en komfort knipperen van 3 naar 4x kan wel(door mede forumlid gedaan) knipperlichten aan bij noodstop kon ook.hillhold ging niet, was alleen mogelijk in combinatie met DSG, ik heb een handbak.
 

servies

Forumguru
wat er kan is ook modeljaar afhankelijk, vanaf MJ 2016 kan er meer...mijne is mj 2015, bochtenverlichting en komfort knipperen van 3 naar 4x kan wel(door mede forumlid gedaan) knipperlichten aan bij noodstop kon ook.hillhold ging niet, was alleen mogelijk in combinatie met DSG, ik heb een handbak.
Ik heb een MJ 2016.
 

andreleeflang

Nieuw lid
wat er kan is ook modeljaar afhankelijk, vanaf MJ 2016 kan er meer...mijne is mj 2015, bochtenverlichting en komfort knipperen van 3 naar 4x kan wel(door mede forumlid gedaan) knipperlichten aan bij noodstop kon ook.hillhold ging niet, was alleen mogelijk in combinatie met DSG, ik heb een handbak.
Welk forumlid is dit? Wil graag mijn Rapid door hem onderhanden laten nemen :-)
 
Welk forumlid is dit? Wil graag mijn Rapid door hem onderhanden laten nemen :-)
hangt er maar net vanaf of dat voor jou in de buurt is...bv VAG Techniek of @Antera doen dit soort dingen ook, anders het hierboven genoemde topic eens doorspitten voor iemand in de buurt.
Ik kon zo gauw niet terug vinden of je jezelf al had voorgesteld in et daarvoor bestemde topic...als je daar ook vermeld waar je woont kunnen anderen gerichter advieseren bij wie aan te kloppen.

PS merk op dat ik subtiel geen antwoord geef op de vraag wie dat voor mij gedaan heeft...weet namelijk niet of de betreffende persoon zit te wachten op meerdere aanpas verzoeken.:D
 

Handige Harry

Forumguru
Ik zou graag weten of iemand in de buurt van Doetinchen mijn Skoda Rapid wil voorzien van 'coming Home' en misschien 'Needlesweep'?

Uiteraard tegen een vergoeding, wil ook best stukje rijden.

Ik hoor graag van iemand.

Handige Harry
 
Ik heb voorheen een Seat Toledo gereden; zelfde auto; coming home is niet mogelijk daar de auto geen licht sensor heeft. Zit deze wel in de skoda ?
 

Canon-Eye

Forumguru
Mijn vorige auto was een O2c met xenon dimlichten. Die had geen lichtsensor, wel coming en leaving home. Werkte ook gewoon overdag, wat mij overigens weinig uitmaakte omdat ik toch altijd met dimlicht aan reed.
 
Voor zover mii bekend is er een lichtsensor nodig voor de coming/leaving home dus ik vrees dat dat niet gaat werken. Anders even in de lijst met VCDS bezitters kijken wie er bij jou in de buurt zit en dan die even berichten
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan