BMW 135I coupe

leon-cupra

Forumguru
Knap spul te zien :rockon:
Laatste foto, die kerel die op het portier zit met zijn schoenen tegen de deur :nailbiting: heb je geen respect voor je auto. :nono:
En die andere kerel met zijn spijkerbroek tegen de lak. Spijkerbroeken hebben meestal knopen met scherpe randjes. Direct heb je krassen :nono:
 

koreaan

Forumguru
Knap spul te zien :rockon:
Laatste foto, die kerel die op het portier zit met zijn schoenen tegen de deur :nailbiting: heb je geen respect voor je auto. :nono:
En die andere kerel met zijn spijkerbroek tegen de lak. Spijkerbroeken hebben meestal knopen met scherpe randjes. Direct heb je krassen :nono:
Die kerel is een echte liefhebber hij heeft zijn Huracan overlaten komen uit de VS:) die gele auto heeft de Amerikaan gehuurd die links op de foto staat. Werd door het verhuurbedrijf geleverd op slicks! Hij rijdt back home in 911 turbo:)
 

leon-cupra

Forumguru
Die kerel is een echte liefhebber hij heeft zijn Huracan overlaten komen uit de VS:) die gele auto heeft de Amerikaan gehuurd die links op de foto staat. Werd door het verhuurbedrijf geleverd op slicks! Hij rijdt back home in 911 turbo:)
je kan mss wel een echte liefhebber zijn, maar zo op een wagen zitten doe je niet als wagenliefhebber. Maar wss maakt hij zich geen zorgen om herstelkosten, de nieuwe zal wel al in bestelling staan. ;)
 

sitechris

Donateur
Ik heb bij Streetgasm altijd een beetje het beeld van een club rijders die bij voorkeur over de vluchtstrook inhaalt. Mss klopt dat helemaal niet, maar dat is het beeld wat ik heb.
 

koreaan

Forumguru
Ik heb bij Streetgasm altijd een beetje het beeld van een club rijders die bij voorkeur over de vluchtstrook inhaalt. Mss klopt dat helemaal niet, maar dat is het beeld wat ik heb.
Nee hoor tenminste je hebt er altijd wel 1 alle andere 50 niet. Wij vinden het heel erg gezellig!
 

koreaan

Forumguru
Gisteren de Season Drive Summer edition gereden, tja daarvoor is de bmw gekocht dus lekker toeren.

Was een grote groep auto's, we hebben ons weer prima vermaakt.
We zijn gestart bij de Horse power factory in Winterswijk. Nog lekker kunnen sporten tegen een Lexus Isf en een RS3

Op de heen weg via de a31 gereden en bijna top snelheid geklokt (gps) ook wel eens leuk!

IMG_0946.JPG

IMG_0957.JPG IMG_0958.JPG IMG_0959.JPG IMG_0960.JPG IMG_0961.JPG IMG_0954.JPG IMG_0945.JPG
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan