degeertjes
Nieuw lid
Hallo ik heb een citigo van 2013 maar heb op alle opengaande delen blaasjes in me kitnaden dan moet je denken aan deuren motorkap kofferbak heeft daar iemand meer last van ?
dit is mijn eerste keer dat ik op en forum werk en ben niet zo met computers maar ik ben willy en rij skoda citigo sinds juni 2013 en de foto komt morgen maar denk dat de blaasjes het zelfde probleem zijn als bij ford [vocht onder de kitlaag] dus roestHallo ik heb een citigo van 2013 maar heb op alle opengaande delen blaasjes in me kitnaden dan moet je denken aan deuren motorkap kofferbak heeft daar iemand meer last van ?
Inderdaad gelijk mee naar de garage gaan waar de auto gekocht is. Dit is niet een "normaal" fenomeen.
Houd ons op de hoogte want wellicht hebben andere rijders er nog baat bij hoe dit afloopt!
Er is niets mis mee om hulp te vragen. Daar is een forum voor. Jezelf voorstellen komt later wel. Persoonlijk is het geen eens een must, omdat iemand al lang blij is dat er een locatie gevonden is waar een oplossing gevonden zou kunnen worden. Lang niet iedereen komt op een forum. En blijft er actief na een geboden oplossing. Herken het van mijn eigen vader die er letterlijk 10 maal zo lang over doet om iets te vinden op het internet.
Ik excuseer dan ook hierbij voor leden die zich niet in kunnen leven in de moeite die gedaan wordt door nieuwe leden. Hoe inactief ook aanwezig door onwetendheid, ze zitten vrijwel altijd boordevol goede bedoelingen. Ga uit van de positieve bedoeling en denk eens twee keer na voordat men meteen begint te hameren op voorstellen. Reageren hoeft namelijk helemaal niet, dat is een bewuste keuze.
Over de auto.. De bobbeltjes zijn niet normaal. Zou er mee langs een dealer/garage rijden. Is het wel kit? Het lijken felsranden namelijk. Dan zou het te maken kunnen hebben met matige puntlassen.
Juist en dit gaat niet in een schadebedrijf gebeuren als het aan ons licht want dan heb je de kit er uit en een nieuwe kitnaad en verder weet geen mens wat het is ik zeg trug naar t fabriek en zoek het maar uit ! Hij is al terug naar de garage geweest om dat in de teller 3 dikke vingers aan de binnekant van het glas zat dit is al vervangen en netjes op gelost maar we blijven aan de gang en dit is een probleem wat na de garantie ook nog voort zet !Dat wordt dan nog een flinke operatie om dat overal goed te krijgen.