baby autostoeltje en stoelhoesbeschermer

EJS

Forumguru
Valt me mee moet ik zeggen. Mijn base is niet draaibaar maar neemt (zo op het oog) denk ongeveer evenveel voor- achterwaartse ruimte in. Het is wel ideaal met zo'n kliksysteem.
Daarnaast zijn de gordels achterin de superb aan de korte kant waardoor het een gedoe is om deze om een maxicosi te krijgen. Een base is dan echt een uitkomst.
Ruimte is daarentegen geen probleem in de superb.
 

Tees

Donateur
Dat oog kan stevig bedriegen heb ik gemerkt. Ik heb toen m'n oudste in aantocht was uitgebreid gepast bij een grote babyzaak. En de conclusie was heel duidelijk dat er maar 1 of 2 typen afdoende pasten. 3 cm extra zie je niet altijd, en kan precies t verschil maken.
Ik had trouwens ook een base, maar niet een draaibare, en toen was er één model dat draaibaar was van MaxiCosi en die was echt te krap.
 

leon-cupra

Forumguru
Zo een draaibare stoel is toch goud waard hoor. Dat mag best wat cm kosten. Een baby in een stoeltje leggen is niets, maar als je een peuter hebt die slaapt en je moet ze dan in een stoeltje plooien … absoluut niet fijn voor de rug.
 

Tees

Donateur
Als je die paar cm hébt, akkoord. In ons geval ging t gewoon niet meer passen, en dan staat dat goud in de gang ipv in de auto ;).
Voor de babystoel maakt het trouwens niet enorm veel uit, je zet je baby toch thuis daarin? En klikt m dan in de basis vast. Voor de peuterstoel is er zeker wel voordeel van.
 

Tees

Donateur
De F1 is kleiner dan de F2, en volgens mij ben ik significant langer dan jij. Dan blijft er niet genoeg ruimte achter mij over daarvoor.
 
Hoi hoi, hopelijk gaat het allemaal goed met jullie kind, het is natuurlijk ook een erg spannende fase waar veel nieuwe babyspullen gekocht moeten worden. Ik heb toen der tijd een erg fijne autostoel gekocht en die gebruiken we nog steeds (al een aantal jaar). Qua ruimte op de achterbank ervaren we nauwelijks problemen
 
Bovenaan Onderaan