Autoweek verkoop cijfers

lugolux78

Forumguru
Wat wij al wisten nu bevestigd. Skoda top merk met de octavia in de verkoop vijfers. Zie hieronder. Bam!
 

lugolux78

Forumguru
Nope niet qua kofferbak inhoud :-) de octavia is groter dan een Audi A6. Hybride auto's hebben erg beperkte kofferbakruimte vanwege accu's. Op tesla na... Maar dat is dan weer andere klasse...
 

Noord26

Forumguru
@Noord26, volgens mij is de Peugeot 508hybrid4 toch echt wel groter dan een Skoda Octavia III hoor!

Skoda zegt zelf in de reclame op TV de ruimste 14% auto te hebben, daar ging ik vanuit. De inhoud van een 508 valt ook tegen als ik de specs bekijk op Autoweek. Groot van buiten, relatief klein van binnen zo'n 508.

En zet de prijs van een goed aangeklede Octavia eens langs een 508. Daar kun je een SuperB Combi voor rijden bij Skoda.
 

Noord26

Forumguru
En daarom verkoopt die Octavia in 14% zo fantastisch: het is de ruimste in de categorie. Leuk om die eentje te scoren over 2 jaar uit de lease full-options.

;)
 

Karolina

Forumguru
Skoda zegt zelf in de reclame op TV de ruimste 14% auto te hebben, daar ging ik vanuit. De inhoud van een 508 valt ook tegen als ik de specs bekijk op Autoweek. Groot van buiten, relatief klein van binnen zo'n 508.

En zet de prijs van een goed aangeklede Octavia eens langs een 508. Daar kun je een SuperB Combi voor rijden bij Skoda.
Dan zeg je het dus fout in je eerdere post want de Peugeot is wel degelijk groter dan een Octavia. Dat de kofferbak bedoelt wordt door jou, staat nergens beschreven in het begin, daar kom je pas achteraf mee aanzetten!
 

Noord26

Forumguru
Valiumpje vergeten mee te nemen van het werk? Je komt, opnieuw, zo vijandig over met beweringen richting mij?

Chill, settle down! Pak un palmke vrouwke?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan