Amundsen MIB2 V19 2210 2024-2025

hemi24

Forumguru
@Rainesh : prima service weer!
Gedownload en uitgepakt op de SD-kaart.

IMG_2708.jpeg

Wederom een stukje omvangrijker dan de vorige versie:

1711194903843.png
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
@Sip : de originele die bij je wagen geleverd is, tenzij je systeem is vrijgeschakeld en elk willekeurig SD kaartje accepteert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sip

Sip

Lid
Ik heb (toevallig) europa gedownload, maar de past niet op mijn kaartje die in de auto zat. Ben nu (al >3 uur) bezig om centraal europa erop te zetten. Heb hem via deze link https://updateportal.skoda-auto.com/nl-be/Updates

Ik kan er dus vanuit gaan dit ik niet een nieuwe SD kaart kan gebruiken?
 

Bijlagen

  • 20240323_114919.jpg
    20240323_114919.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 20
  • 20240323_151541.jpg
    20240323_151541.jpg
    1 MB · Weergaven: 21

hemi24

Forumguru
Als je unit niet door iemand is vrijgeschakeld gaat ‘ie alleen originele SD kaartjes slikken…

Je kunt proberen of het wel op het kaartje past, maar dan moet je de taalbestanden en de map ‘Delphi’ verwijderen.
 

Sip

Lid
Dat ga ik een andere keer eens proberen. Heb meer dan 3,5 uur werk gehad om de software op de SD kaart te krijgen. Ik moest zelfs zonder navigatie naar de buurtsuper rijden:oops:
Maar het updaten is gelukt.
 

hemi24

Forumguru
Grappig, ik had de nieuwste (uitgebreide) kaart binnen een half uurtje, gedownload, en werkend in de auto. :pieker:

Geen idee waarom het bij jou zo lang duurt om een kaart voor een deel van Europa binnen te halen?
 

Sip

Lid
Downloaden een paar tellen. Op de SD schrijven duurde zo lang.
Hert zal wel een héél traag kaartje zijn.
 

hemi24

Forumguru
Misschien eerst uitpakken op de computer en dan naar de SD kopiëren?

Hoe groot is je SD-kaart?
 

Sip

Lid
Dan heb ik net de verkeerde regio gepakt. Dus dan nog maar een keer. Ik heb hem via mijn eigen link, de link van Snoete geeft bij mij een foutmelding als ik deze naar de SD kaart kopieer.
Nu weer even wachten....
1711223005091.png
 

Snoete

Lid
Geen idee wat er bij jou niet goed gaat maar het bestand "maps" uit het zip-bestand / bovenstaande VW-link, kan gewoon naar de SD-kaart gekopieerd worden. Misschien beter om eerst het zip-bestand uit te pakken naar het bureaublad, en daarna naar de SD-kaart te kopiëren.

20240324_094939.jpg
 

Rallye

Forumguru
Het bestand heet “DiscoverMedia2”. Kun je niet naar de MIB3 kaarten zoeken op de VW site?
 

hemi24

Forumguru
@red2003 : actuele updates voor de MIB3 krijg je alleen met het juiste “abonnement”.
Voor de offline update zal de versie de jij hebt de laatste zijn; wellicht komt er rond week 22 een nieuwe versie…
 

Rallye

Forumguru
@hemi24 Dat abonnement bij MIB3 geldt volgens mij alleen voor de wijze waarop de je update krijgt. OTA alleen met abonnement, zonder abbo gratis downloaden en installeren via USB-C? Ik heb (op mijn Golf) zo’n abonnement, dus kan dat laatste niet checken.
 

hemi24

Forumguru
Laatste offline update voor de MIB3 zal versie 23.11 of iets dergelijks zijn, wat overeenkomt met 202345 (beter gezegd week 45 van ‘23).
OTA update zal actueel ergens rond 24.02 of 24.03 hangen).
 
Bovenaan Onderaan