Albumhoesjes

Impuls

Nieuw lid
Bij het afspelen van MP3-tjes via de mediaplayer, worden de albumhoesjes niet weergegeven.
De overige zaken: titel, naam album enz. wel.
Bij het weergeven van foto's (ook via de mediaplayer), worden alle albumhoesjes getoond.
Wie herkent dit en wat doe ik niet goed :confused::confused:
 

Impuls

Nieuw lid
Is het nou werkelijk zo moeilijk?
Dacht dat dit het Citigo forum is en dat Move en Fun de gangbare mediaspeler is.
Voor de duidelijkheid wat foto's.
1 De mediaspeler
2 Er wordt een MP3 tje afgespeeld, zonder dat het hoesje wordt getoond
3 Onder fotot's wordt het albumhoesje wél getoond
 

Bijlagen

  • IMAG0590.jpg
    IMAG0590.jpg
    90,7 KB · Weergaven: 80
  • IMAG0593.jpg
    IMAG0593.jpg
    75,1 KB · Weergaven: 82
  • IMAG0594.jpg
    IMAG0594.jpg
    60 KB · Weergaven: 82

Rallye

Forumguru
@Impuls: je vraag staat niet in het Citigo-forum (misschien verplaatst door een mod, hoewel die zoiets meestal melden), maar in het Car audio etc-deel van het Skodaforum. Daar komen ook andere Skoda's en radio's aan de orde. Vandaar onze vragen. Volgens mij zijn er trouwens ook Citigo's zonder Move and fun, dus of je vraag zo duidelijk was geweest als hij wel in het Citigo-deel van het forum gestaan had, vraag ik mij af.

Je opmerking "Is dat nou werkelijk zo moeilijk", komt op mij overigens vrij agressief over. Dat hebben andrehj en ik niet verdiend. Andere forumleden proberen je (gratis en in hun vrije tijd) te helpen. Alle info die jij vooraf verschaft maakt helpen makkelijker en de antwoorden die je krijgt beter. Hoe beter je andere forumleden behandelt, hoe meer antwoorden je krijgt.

Uit de nu door jou verschafte informatie blijkt dat ik je waarschijnlijk niet kan helpen. Dat had ook uit je eerste post kunnen blijken.

Toch nog een poging: voor sommige afspeelapparatuur dient een albumhoesje een bepaalde naam te hebben, vaak iets van "folder.jpeg" of zo, en bovendien moet zo'n plaatje niet al te groot te zijn (beter in kb's dan Mb's). Heb je daar al mee geëxperimenteerd?
 

Sparkie

Forumguru
Ik ben niet bekend met de CitiGo en/of Move en Fun, maar ik kan me voorstellen dat waar jij op het 2e plaatje verwacht dat het albumhoesje moet verschijnen alleen wordt aangegeven wat de source is van de MP3 (bij deze MP3 dus de SD-kaart).
 

Impuls

Nieuw lid
Oplossing gevonden.
De Mp3tjes waren gekopieerd vanaf pc. Windows media player heeft albumhoesjes opgezocht op internet en heeft deze als plaatjes opgeslagen in een beveiligd bestand. De hoesjes staan dan niet in de tag!
Oplossing: de hoesjes moeten in de Mp3tag komen te staan. Dit kan met diverse programma's waarmee de Mp3 tag kan worden geedit/converteerd. Heb m.b.v. freedownload het prog 'Mp3tag' gedownload en de bijbehorende plaatjes in de tag gezet.
 
Bovenaan Onderaan