Skoda Karoq

Hetzer

Forumguru
mooie achterlichten en koplampen

3_%c5%a0KODA_KAROQ_jpg.jpg

1_%c5%a0KODA_KAROQ_jpg.jpg

2_%c5%a0KODA_KAROQ_jpg.jpg
 

B.Stuurder

Forumguru
Let op het instrumentenpaneel links op de bovenste foto. Wat een upgrade vanaf de Yeti zeg. Serieuze kandidaat voor de volgende auto, heel veel ruimte niet meer nodig tegen die tijd en hoge instap zal welkom zijn.
 

Superbst

Senior Member
Nice!

Zou moeten stoppen met er naar kijken, want moet nog 4j doen met mijn splinternieuwe (MY2017) Superb Combi :D

Heb zelf ook nog gekeken naar de Seat Ateca trouwens, maar toch maar niet gedaan wegens:
  • Toch wel een pak kleiner qua ruimte (cabine en koffer) als een SIII
  • Top uitrustingsniveau (Excellence) was niet beschikbaar met de 1.6 diesel
  • Na het autosalon in januari zijn de levertijden serieus omhoog geschoten, tot zelfs oktober en later...
Als de Karoq dus hetzelfde "probleem" heeft... ;)
 

Tuulster

Forumguru
Let op het instrumentenpaneel links op de bovenste foto. Wat een upgrade vanaf de Yeti zeg. Serieuze kandidaat voor de volgende auto, heel veel ruimte niet meer nodig tegen die tijd en hoge instap zal welkom zijn.
Kijk ook eens naar de led strip op het dashboard, hoe het navidgatie scherm verwerkt zit in het dashboard, naar de uitstraling van de koplampen en het achterlicht.

Sorry voor alle wachtende op hun Kodiaq, maar....... ik weet het wel :pardon:
 

Superbst

Senior Member
Mja, full LED is nice, maar Xenon is op zich helemaal niks mis mee... Integendeel zelfs!

het blijft wel duidelijk allemaal familie van elkaar: de verwijzingen naar het Boheems kristal etc. :thumbsup:

Voorlichten heb ik een eerder gemengd gevoel bij:
  • De wimpers/streepjes bij de mistlampen zijn leuk (maar op zich niet echt zo opvallend).
  • Het wegvallen van het verticale gedeelte van de L-vormige DRL's (cf. Kodiaq en Superb) vind ik dan weer minder mooi, een simpel horizontaal lijntje is wel erg basic, toch?
De achterlichten vind ik op het eerste zicht mooier op Kodiaq/Superb: het lichtblok maakt de schuine lijn op de koffer, niet het metaal.

Interieur: LED-strip, GPS-console en vooral het langverwachte active info display is daarentegen wel duidelijk een verbetering (zeker tov de Kodiaq) wat mij betreft...
 
Bovenaan Onderaan