Het grote S3 levertijden topic

Ziet er goed uit, congratz!

Maar nu is je parkeerplek te klein voor een slee als de Superb: ofwel sta je een stuk bij de buren ofwel op je pad naar de voordeur ;)

toch maar verhuizen dan . Maar het ligt aan het perspectief, het huis is 6,5m breed en zo lang is de superb nou ook weer niet . Het is daarentegen wel een slee inderdaad
 

Mikeba87

Nieuw lid
Wou toch even mijn levertijd laten weten voor al degenen die nog op hun Superb wachten.

Besteld op 27/01/2017 - geschatte levertijd op bestelbon 15/05/2017 - dealer gaf aan hem eind april te verwachten.

Gisteren telefoontje gehad dat ik hem 12/04/2017 kan gaan afhalen!

Besteld in België trouwens.

Ik ben content! :)
 

BBO

Senior Member
Ondanks dat ik niet op de E19 reed kreeg ik volgende melding. Knap als je het mij vraagt. De wagen was sneller dan de radio
 

Bijlagen

  • DSC_0020.JPG
    DSC_0020.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 125
  • DSC_0019.JPG
    DSC_0019.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 128

Schep

Forumguru
Ondanks dat ik niet op de E19 reed kreeg ik volgende melding. Knap als je het mij vraagt. De wagen was sneller dan de radio
Die krijg je onafhankelijk van je locatie, heb ik ook gemerkt. Worden gewoon via TMC gepusht.
Heb al een aantal keer meldingen gehad (ook in mijn Golf) van spookrijders in het Zuiden van ons land, terwijl ik in het midden reed.

Vind het wel een goed systeem.
 

kristofm

Nieuw lid
S3 Combi 1.4 TSI 150 pk in vrij volledige configuratie

Besteld via KBC Autolease op 22/12/16 en voorziene levering week van 22 mei (dus nog steeds 5 maanden leveringstermijn - vandaag gecheckt bij dealer).

Bij bestelling werd door KBC autolease 10 mei aan mij doorgegeven als vermoedelijke leverdatum, intussen nog eens 2 weken opgeschoven... De besteldatum doet er dus blijkbaar niet zoveel toe wanneer je je auto mag verwachten :(
 
Laatst bewerkt:

Superbst

Senior Member
OK,

daarnet even gebeld naar D'Ieteren voor een update ivm de levertermijn (bij gebrek aan functionerende myskoda.be) en jawel: wagen is aangekomen en gisteren werd de "plaataanvraag" gelanceerd richting leasemaatschappij. Nummerplaat + Paasmaandag + keuring vd trekhaak = levering naar mij ergens eind deze maand?

Gaat trouwens over een Combi 1.6TDI DSG Style met een vrij grote berg aan extra opties (alle packs, pano dak, trekhaak, ...)

Geen MY18 dus :wavecry:, maar wel een pak sneller dan de eerder door de leasemaatschappij aangegeven 11/6 als leverdatum :thumbsup:
 

Haderach

Senior Member
OK,

daarnet even gebeld naar D'Ieteren voor een update ivm de levertermijn (bij gebrek aan functionerende myskoda.be) en jawel: wagen is aangekomen en gisteren werd de "plaataanvraag" gelanceerd richting leasemaatschappij. Nummerplaat + Paasmaandag + keuring vd trekhaak = levering naar mij ergens eind deze maand?

Gaat trouwens over een Combi 1.6TDI DSG Style met een vrij grote berg aan extra opties (alle packs, pano dak, trekhaak, ...)

Geen MY18 dus :wavecry:, maar wel een pak sneller dan de eerder door de leasemaatschappij aangegeven 11/6 als leverdatum :thumbsup:

Jij moet wel lang wachten...
Ik heb maandag gebeld, zou volgende week aankomen en normaal de week erachter geleverd aan mij. Ook trekhaak en veel opties. Wel particuliere aankoop en geen leasing.
 

Superbst

Senior Member
Jij moet wel lang wachten...
Ik heb maandag gebeld, zou volgende week aankomen en normaal de week erachter geleverd aan mij. Ook trekhaak en veel opties. Wel particuliere aankoop en geen leasing.
Bwaa, is een (ruime) inschatting van mezelf: door Paasmaandag zal de nummerplaat er ten allervroegste dinsdag zijn denk ik en dan moet de garage er nog mee naar de keuring enzo... Dus de week van 24-28/4 effectief in mijn handen lijkt me realistisch?

En dat geeft me ook nog een extra weekend de tijd om mijn huidige leasebak uit te mesten en eens grondig te wassen ;)
 

Haderach

Senior Member
Hoi iedereen!

SKODA SUPERB COMBI L&K moonwhite 2.0tsi (206kw) 4x4 (fully loaded)

Besteld: 30/01/2017, laatste dag van autosalon kortingen :-)
Originele leveringsdatum: 3/07/2017
Laatste informatie via dealer en verzekeraar: afhaling mogelijk op 28/04/2017

Nog geen 3 maanden dus!!!

Ben zeer tevreden :-)

Welkom en proficiat! Foto's volgen? ;)
 
Bovenaan Onderaan