Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

H.Bosman

Nieuw lid
Nog een vraag over de Wi-Fi.
Wat is het nut hiervan. Je kunt inderdaad de apparaten koppelen. Maar dan werkt de 4G niet meer. Bij mijn S3 is er geen mogelijkheid voor het plaatsen van een simkaart.
 
Tja.. is meer om andere te voorzien van gratis data maar geen idee welke techniek de wifi hotspot gebruikt. Zal waarschijnlijk alleen 3G zijn.
 

Smeeuwis

Donateur
Ik zit dit draadje van 66 pagina's al een paar dagen uit te spitten, maar kan het niet vinden (of heb er overheen gelezen natuurlijk...). Heeft iemand wel eens een TV tuner ingebouwd / aangesloten op de New Columbus? O3 GL BL MY2013.
 

auriga

Forumguru
17a3e64eee4900960872280fd12bc351.jpg


Ben van 2016/2017 naar 2017 kaart gegaan, maar zie tot nu toe nauwelijks verschil. De max. snelheden op de snelwegen (120/130) kloppen na een jaar nog steeds voor geen meter.

Gelukkig doet flitsmeister dit beter.
 

Frenkie

Forumguru
Zo te zien ben je van P153 naar P157 gegaan. Deze eerste was sinds afgelopen zomer beschikbaar via VW, de P157 enkele weken later via Skoda en bevat inderdaad iets nieuwer materiaal. Neemt niet weg dat er deze maand nog een nieuwere versie uit zou moeten komen.
 
Was het niet zo dat er eerder iemand melde, dus met de vorige update, deze wel dezelfde naam had maar dat hij er wel nieuwe straten bij had..? Dus kan zijn dat de naam het zelfde is maar het kaart materiaal wellicht nieuwer..?
 

s_janssen

Actief lid
Was het niet zo dat er eerder iemand melde, dus met de vorige update, deze wel dezelfde naam had maar dat hij er wel nieuwe straten bij had..? Dus kan zijn dat de naam het zelfde is maar het kaart materiaal wellicht nieuwer..?

Wel raar dat er dan 'november 2016' als titel op die pagina staat


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Pendragon

Forumguru
Ik heb sinds een maand ongeveer het probleem met DAB+ dat tijdens een uitzending 'data' opnieuw verstuurd word. Bijvoorbeeld iemand zegt een zin en dan in die zin worden ineens 2 woorden herhaald. Ook in de muziek merk je dat. Eerst dacht ik het alleen te horen op 538, maar nu hoor ik het ook op andere zenders. Na zo'n 'storing' gaat het dan meestal een aantal minuten goed en dan ineens weer zo'n herhaling. Zijn er anderen met dit probleem?
 
Bovenaan Onderaan