Superb 3 Eibach Pro Kit verlaging voor je Superb 3

Duncan

Nieuw lid
Zoo.. Ben wel benieuwd.
Ik twijfel nog wel een beetje. Of het het waard is, als er al een standaard verlaagd onderstel onder zit.
 
Misschien een hele domme vraag, maar als je die verlaging doet en je bent zwaar beladen zorgen die veren dan ook dat dit opgevangen wordt? Of kun je gewoon minder meenemen? Heb totaal geen ervaring met verlagingsveren, dus vandaar deze vraag.
 

Antera

Donateur
Omtrend verbreden geen idee wat de ruimte is die overblijft. Op de 4x4 konden de wielen nog iets naar buiten heb niet gekeken hoever aangezien de klant het prima vond. We zullen bij @Tuulster eens kijken wat de mogelijkheden zijn.

Omtrend de Eibach veren en tegendruk heeft @ertromp het idd perfect verwoord had het niet beter kunnen doen
 

Tuulster

Forumguru
Spacers? Cool! (Stiekum al eens naar gekeken op ee Eibach site)

Best nog een beetje ruimte volgens mij..... Samen met @Antera maar eens naar kijken op 2 januari! :D:jaja:
 

CDK

Forumguru
@Tuulster, ik gok dat je voor 150,- rondom wel een setje hebt, check wel even op voorhand of er langere wielbouten bij zitten. Bij de betere/duurdere sets zitten die er vaak al bij.
 

Tuulster

Forumguru
Kijk dat is best weer een bedrag. Ik krijg nog een zending van Superskoda binnen en de afspraak met @Antera kost ook weer een paar knaken.... :tegek:

We blijven bezig......:D misschien kan @Antera er een mooi prijsje op zetten als ik toch bij hem ben..........
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan