Laatste bijdragen

• kiekkiek
    kiekkiek reageerde op het onderwerp Optielijst bekijken.
    De Kodiaq wordt goed verkocht. Kijk hier bij het modellenoverzicht: https://www.autoweek.nl/verkoopcijfers/2026/
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Jeroen van Arkel's bericht in het onderwerp Optielijst bekijken met Leuk Leuk.
    Ja en hij is enkele centimeters hoger en langer met minder binnenruimte en nog wat verschillen maar idd een Tayron is een kodiaq. En...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp 1983jeroen's Peugeot 508.
    Herkenbaar, iets waar ik bij de Tesla ook wel een beetje schrik voor had, maar wat zelfs bij hevige ijzel en vorst totaal geen probleem...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde 1983jeroen's bericht in het onderwerp 1983jeroen's Peugeot 508 met Wow Wow.
    Lang stil geweest hier omdat er eigenlijk niet veel te melden viel Ik heb alleen de typeaanduidingen voor en achter verwijderd. Veel...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Maxton pakket Superb MK3 met Leuk Leuk.
    Ik snap niet wat de topicstarter aan moet met zulke reacties, het is op deze manier dat je (nieuwe) mensen weghoud van dit forum, TS...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde OctaviaSportBusiness's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Beroepsmatig kan ik ondersteunen wat @hemi24 hier zegt. De kleeflaag zal altijd zijn best willen doen zo goed mogelijk te hechten en dat...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Optielijst bekijken.
    @JJ te G : Jeroen rijdt de beste Skoda die ze ooit bij VW gemaakt hebben: een Tayron… Vergelijk de wielkasten van alle huidige VW...
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde OctaviaSportBusiness's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Beroepsmatig kan ik ondersteunen wat @hemi24 hier zegt. De kleeflaag zal altijd zijn best willen doen zo goed mogelijk te hechten en dat...
  • eriktv
    eriktv waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Maxton pakket Superb MK3 met Leuk Leuk.
    Ik snap niet wat de topicstarter aan moet met zulke reacties, het is op deze manier dat je (nieuwe) mensen weghoud van dit forum, TS...
  • eriktv
    eriktv waardeerde 1983jeroen's bericht in het onderwerp 1983jeroen's Peugeot 508 met Verdrietig Verdrietig.
    Lang stil geweest hier omdat er eigenlijk niet veel te melden viel Ik heb alleen de typeaanduidingen voor en achter verwijderd. Veel...
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Maxton pakket Superb MK3 met Leuk Leuk.
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Jesko's VW GTI TCR.
    Danny van House of Cars zegt op de socials ook vaak een en ander over de levensduur van PPF, en wat ik me daarvan herinner is wel dat...
  • E
    EvilKnievel reageerde op het onderwerp Kodiaq 2 phev vragen.
    Volgens mij zitten die sensoren alleen in de voordeuren. Bij de achterportieren lijken ze er ook op te zitten inderdaad, maar het zal...
  • dj.verhulst
    dj.verhulst reageerde op het onderwerp Software versie 1803 update nodig?.
    als ik een huis of werk adressen of favorieten wil vastleggen zodra ik de auto uitzet en afsluit is alles steeds weg, en hier las ik...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Maxton pakket Superb MK3.
    Ff googlen op 'maxton pakket' en je weet 't. Tja... blijkbaar kopen mensen dit. :shutup:
Bovenaan Onderaan