Laatste bijdragen

• Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp DSG-7 in bergen met caravan.
    Koppelingsplaten slijten. Of ze nou in een DSG of in een handbak aanwezig zijn. En menige bestuurder sloopt ook 'gewone'...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp DSG-7 in bergen met caravan.
    Hangt er natuurlijk ook sterk vanaf hoeveel je manoeuvreert met een caravan/aanhanger; als het eenmaal rolt zal er niet zoveel extra...
  • E
    EvilKnievel reageerde op het onderwerp Kodiaq 2 phev vragen.
    In de Kodiaq (en Superb) zit de nieuwe plugin hybryde aandrijflijn en daarbij ook andere software. De Kodiaq mist inderdaad de optie om...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Rallye's bericht in het onderwerp Rijmodus met Leuk Leuk.
    Worden hier niet de rijmodi en de versnellingsbakmodi op één hoop gegooid?
  • hemi24
    hemi24 waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Zware dag vandaag, zonder in verdere details te treden, ben daarnet even gaan rijden om het hoofd leeg te maken, ik ben instant verliefd...
  • M
    Al jouw punten: As designed. Sneheidswaarschuwing mag niet standaard uit staan. Europese regels. Als je ipv D in S wegrijdt gaat hij ook...
  • floris
    Ik ga van het weekend de velgen zwart spuiten en ook de kunstof randen. Zal het resultaat hier posten. Sinds van de week ook in bezit...
  • Chiel
    Chiel waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Geweldig Geweldig.
    Zware dag vandaag, zonder in verdere details te treden, ben daarnet even gaan rijden om het hoofd leeg te maken, ik ben instant verliefd...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde reedijk's bericht in het onderwerp carplay verbinden met Leuk Leuk.
    het is gelukt was de software, mbi-helper.com update gezocht kaarten bij skoda portaal Firmware bij MIB solution daar kan je inlogen...
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Jesko's VW GTI TCR.
    Het is echt een beauty! Fijn dat je op deze manier wat ruimte in je hoofd kunt maken!
  • EdZ
    EdZ reageerde op het onderwerp Rijmodus.
    Bij mij zit het er sowieso niet op, maar die is uit 2018. Een soort Style (is Franse import) 1.0 handbak. Is wel handig om altijd info...
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
  • EdZ
    EdZ reageerde op het onderwerp Hoe flippers gebruiken.
    Ik dacht dat je bij iedere DSG het pookje naar rechts kan duwen om vervolgens handmatig te schakelen? Geen idee of iedere DSG ook...
  • Malinwa
    Malinwa waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
  • eriktv
    eriktv waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Geweldig Geweldig.
    Dank allemaal, ik wilde vanavond de wagen eigenlijk nog niet gaan halen, aangezien ik ook elk moment het gevreesde telefoontje kan...
Bovenaan Onderaan