Laatste bijdragen

• EdZ
    EdZ reageerde op het onderwerp Rijmodus.
    Bij mij zit het er sowieso niet op, maar die is uit 2018. Een soort Style (is Franse import) 1.0 handbak. Is wel handig om altijd info...
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Zware dag vandaag, zonder in verdere details te treden, ben daarnet even gaan rijden om het hoofd leeg te maken, ik ben instant verliefd...
  • EdZ
    EdZ reageerde op het onderwerp Hoe flippers gebruiken.
    Ik dacht dat je bij iedere DSG het pookje naar rechts kan duwen om vervolgens handmatig te schakelen? Geen idee of iedere DSG ook...
  • Malinwa
    Malinwa waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Zware dag vandaag, zonder in verdere details te treden, ben daarnet even gaan rijden om het hoofd leeg te maken, ik ben instant verliefd...
  • eriktv
    eriktv waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Geweldig Geweldig.
    Dank allemaal, ik wilde vanavond de wagen eigenlijk nog niet gaan halen, aangezien ik ook elk moment het gevreesde telefoontje kan...
  • eriktv
    eriktv waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Verdrietig Verdrietig.
    Het zal even duren vooraleer ik hier met updates kom mannen, ik ga dit weekend afscheid moeten nemen van mijn grootmoeder, het ging al...
  • eriktv
    eriktv waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Blanco goedgekeurd :) mijn maatje gaat er morgen nog met naar de carwash, en dan kan ik hem dezelfde avond gaan ophalen.
  • eriktv
    eriktv waardeerde Herzog Jan's bericht in het onderwerp Hoe was ik mijn auto met Leuk Leuk.
    Het was echt nodig... Dik wordt het schuim niet maar ik heb het idee dat het wel werkt. Inspuiten, een paar minuten wachten en weer...
  • eriktv
    eriktv waardeerde Herzog Jan's bericht in het onderwerp Hoe was ik mijn auto met Leuk Leuk.
    Gedaan en onderstaande besteld. Los geht's ! Nog even uitvogelen welke mengverhouding ik moet gebruiken.
  • M
    mart reageerde op het onderwerp Skoda Yeti 1.4 houdt af en toe in..
    Mijn Yeti 4×4 1.4 tfsi houdt ook in, maar alleen bij regenachtig weer. Systeem uitgelezen en geeft geen foutmelding. Bougies en bobine...
  • Nick2203
    Nick2203 reageerde op het onderwerp Kodiaq-2 Problemen, storingen enz..
    Ik heb afgelopen weken hetzelfde issue meermaals gehad. De eerste x in Zwitserland, recht voor de parkeergarage van een hotel, waardoor...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Herperduin's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Er is een uitspraak dat “verdriet de diepste eer is die liefde kan worden bewezen”. Dat je verdriet hebt om je grootmoeder geeft aan...
  • B
    Bas_C reageerde op het onderwerp 'Brede' achterlichten Kodiaq I 2017?.
    Dank voor de reacties. Ik laat het maar voor wat het is, vermoed ik....
  • hemi24
    Update na 2 jaar in bezit en iets meer dan 25.000 kilometer verder; er staat nu 177.xxx kilometer op de klok. Nog steeds tevreden...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Hoe was ik mijn auto.
    SaharaSTOF, geen Saharazand... ;) Kun je er vast rekening mee houden...
    • KugaDirt2.jpg
    • 3wBS0kcEeS8ZKw28pkARCyA3.jpg
Bovenaan Onderaan