Laatste bijdragen

• J
    Zeker al mee gereden, maar de cruise control doet nog niks. Toen ik de vorige winter voor het eerst met een lege accu stond deed de...
  • pansaebr
    pansaebr heeft het onderwerp Schokbrekers vooraan vervangen. geplaatst in Rapid.
    Ik wil de schokbrekers + veren vooraan vervangen na 260dkm maar ik heb snel eens gekeken en kan het zijn dat de paravan eruit moet om...
  • Michelv.
    Michelv. reageerde op het onderwerp Dc laden.
    Bij sigenergy heb je bij off grid gebruik ook maar de helft van de batterij capaciteit beschikbaar, is dit ook misschien met jouw lader...
  • B
    Let er wel op dat de claxon wel degelijk onderdeel is van de APK. Deze moet het wel goed doen.
  • tvdp
    tvdp waardeerde bramver's bericht in het onderwerp Soms kort geluidje uit versnellingsbak met Leuk Leuk.
    Bedankt voor je reactie @tvdp , geeft toch enige geruststelling dat ik niet de enige ben. Ik zal er maar aan moeten wennen :) Ik had...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Dc laden.
    DC laden kun je bij je wagen toch niet “knijpen”, of wel? Dan zou het aan de temperatuur en/of de laadstatus moeten liggen. Bij welk...
  • J
    Wel die van de ventilator in eerste instantie. En die zekeringbox heeft er een paar dagen een beetje bijgehangen. Dus misschien wel...
    • IMG_20260304_182345631_HDR.jpg
  • eriktv
    eriktv waardeerde leon-cupra's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Haha Haha.
    Schone hoogte tussen wiel en wielkast ;) Zaterdag D-day … we zullen een kaarsje branden dat het schitterend weer mag zijn voor de afhaling.
  • eriktv
    eriktv reageerde op het onderwerp Japanese Power - Enyaq iV60.
    Rustig aan Johan, veel beterschap! :bloemen:
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Gorbattjov's bericht in het onderwerp Dc laden met Leuk Leuk.
    Ziet er zo uit ,staat bovenop de accu
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Dc laden.
    @hemi24 sig energy levert een all-in-one oplossing waarbij je zonnestroom op kunt slaan in een batterij (DC-DC) en vervolgens ook kunt...
  • J
    Dit wordt een lang verhaal, maar ik zal proberen om het kort te houden:giggle:. Sinds 2012 ben ik de (nog steeds) trotse eigenaar van de...
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde Herperduin's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Haha Haha.
    @JeSko dit is gewoon een schadebak. Dat zie je zo aan het kleurverschil. Ik zou zorgen dat je zo snel mogelijk onder de koop uit komt en...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Dc laden.
    Hoe ziet zoiets eruit? (Of beter gezegd: wat heb jij voor bedrijf dat je zoiets thuis hebt staan…?) Ik verwacht eerlijk gezegd dat je...
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Dc laden.
    Kun je met de Kodiaq bij een publieke snellader wel sneller laden? Welke lader heb je, is daar iets aan te configureren? Als je AC...
Bovenaan Onderaan