Laatste bijdragen

• hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp DRL LED VERVANGEN?.
    Op standlicht zijn ze sowieso al gedimt en kunnen ze wat gelig overkomen
  • hemi24
    DRL kent toch maar een paar varianten: - uit (bij algeheel uit, of tijdens gebruik knipperlicht) - ongedimt als DRL - gedimt als...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp DRL LED VERVANGEN?.
    Misschien eerst even met VCDS of OBDeleven proberen om te kijken of de dimming wellicht afwijkend staat ingesteld? Is de foto de...
  • richyk
    richyk reageerde op het onderwerp Daar is ie dan !!.
    Zou het niet weten, interieur is in prima staat.
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Daar is ie dan !!.
    Gezien de wangen van de stoel in relatie tot de kilometerstand was het een aardig corpulente Duitser die erin heeft gereden? ;) Mooie...
  • richyk
    richyk reageerde op het onderwerp Daar is ie dan !!.
    Hahaha, komt goed hoor die zijn er binnenkort af !
  • richyk
    richyk waardeerde ESL's bericht in het onderwerp Daar is ie dan !! met Leuk Leuk.
    Mooie bak!! Wel jammer van diezelfde rode hartjes op die kenteken plaat houder als ik heb [emoji6]
  • hemi24
    Je achterbanden zijn niet gecupt? Zou even de wiellagers laten controleren, lijkt gerelateerd te zijn aan de snelheid en niet aan het...
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Zelf discover pro (Columbus) update.
    Het is gelukt met hulp van @Rainesh. Android auto werkt nu ook via de aliexpress dongle, helemaal blij :yeah:
  • C
    CDO reageerde op het onderwerp Betrouwbaarheid Haldex.
    @pkrijgsman als je regelmatig een Kodiaq 4x4 voorbij ziet komen zit je al aardig in de fuik. Nog geen 7% is 4x4, een paar 1.4 of 1.5...
  • C
    CDO waardeerde Hendrik-Jan's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum en wil me ook graag even voorstellen; Ik ben Hendrik-Jan, woon vlakbij de grens. Sinds...
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Laden met overtollige zonne-energie.
    @niekz dat kan natuurlijk ook, ik ben zelf alleen niet zo'n fan van draadloze load balancing. Dergelijke toepassingen heb ik dan toch...
  • C
    CDO waardeerde hmschuurhof's bericht in het onderwerp Weer terug bij Skoda met Leuk Leuk.
    Voorheen naar tevredenheid al een aantal Skoda's gehad, na de laatste 2 hybride auto's (Kia Niro en huidige Qashqai E-Power) gaan we...
  • C
    CDO waardeerde richyk's bericht in het onderwerp Daar is ie dan !! met Leuk Leuk.
    Na de zilveren O2 Combi RS in 2006, is er nu de O4 Combi IV RS in het zwart. Al behoorlijk vol van zichzelf met als extra het...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde eriktv's bericht in het onderwerp Olietemperatuur op scherm met Leuk Leuk.
    Ik was hem ook een keer kwijt nadat een garage hem op vaste interval had gezet, na terugzetten op VOI (Variabele OnderhoudsInterval) was...
Bovenaan Onderaan