Laatste bijdragen

• Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Olietemperatuur op scherm.
    Nou, nou @Duijzer , wat een negatieve houding t.a.v. van de gewaardeerde, vakkundige en altijd het-beste-met-klant-voorhebben, dealer...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Betrouwbaarheid Haldex.
    Dat wisselen van wielen is geen kwestie van tijdsintervallen, maar eerder afhankelijk hoeveel je rijdt… Volgens het boekje wordt voor...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde PhoenixNLx's bericht in het onderwerp Rijbereik hybride met Leuk Leuk.
    Mijn Rijbereik is nu rond de 44 km bij 100% onder de 10 graden. Echter viel mij op dat ook al is mijn accu vol genoeg mijn motor ook...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Ik vond de Kodiaq een heerlijke reisgenoot, maar dat zal met een Superb niet anders zijn, wellicht qua rijbeleving nog een tikkeltje...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Keuzestress Superb Combi.
    @pkrijgsman : precies wat ik zeg: de 1.5TSI is wellicht een betere motor, maar ten opzichte van de 1.4TSI wordt hij geplaagd door...
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Deuren ontgrendeld.
    Ook hier de vraag, hoe oud was de batterij die je erin gedaan hebt? Knoopcellen hebben namelijk een houdbaarheidsdatum..
  • hemi24
    @Rik778 : is de auto nog origineel of is deze getuned?
  • richyk
    richyk waardeerde PhoenixNLx's bericht in het onderwerp Auto in werkplaatsmodus met Leuk Leuk.
    Hier staat dat je dealer het moet regelen... Maar denk dat ze het vanaf afstand kunnen regelen voor je.
  • richyk
    richyk reageerde op het onderwerp Auto in werkplaatsmodus.
    Ik ga ze zo even bellen
  • EdZ
    EdZ reageerde op het onderwerp Hoedenplank karoq.
    Die kunststof delen zijn niet uitwisselbaar schat ik zo. De versie met hoedenplank heeft ook de hendels om de achterbank te...
  • CharlesTucker
    CharlesTucker reageerde op het onderwerp Skoda Vision O.
    Ik vind het eerlijk gezegd wel een fraai ding, beetje Jetsons-achtig. Dashboard lijkt toch wel wat geinspireerd door Tesla wat niet...
  • piair1982
    piair1982 reageerde op het onderwerp Hoedenplank karoq.
    Dus dit is met hoedenplank
    • 20251117_091245.jpg
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Rallye's bericht in het onderwerp Olietemperatuur op scherm met Leuk Leuk.
    Zou een update van de motor software die je chippen ongedaan zou maken niet iets anders zijn dan een update die zo’n functie verwijdert?
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp DSG-7 in bergen met caravan.
    Dat is niet dezelfde DSG-7, de Karoq heeft een DQ200; óók 7-traps, maar lichter en met droge plaatkoppelingen.
  • eriktv
    eriktv waardeerde RichTrip's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    @EdK: done [emoji736] Echt zo'n instelling die inderdaad standaard weer op aan staat bij opnieuw instellen. Er zit een verschil in...
Bovenaan Onderaan