Laatste bijdragen

• Bakkertje
    Destijds toen ik de Superb MK3 had, waren veel Skoda forum leden actief met leuke creatieve aanpassingen aan de Superb. Nu ik zelf weer...
  • sitechris
    sitechris reageerde op het onderwerp BMW M760e.
    Herkenbaar. Ik heb ook altijd nog een kriebel om ooit een topklasse sedan (A8, S-klasse, 7-serie) te kopen. Zijn toch iconische auto's...
  • eriktv
    eriktv reageerde op het onderwerp Schroefset of niet?.
    Ja klopt, Eibach Pro Kit met Bilstein dempers, die zitten er nu zo’n acht-negen jaar onder, ongeveer 200.000km. 35cm meet ik van midden...
  • sitechris
    sitechris reageerde op het onderwerp BMW M760e.
    Ja design is en blijft wennen. Wel bruut om te zien, maar mooi kan ik hem ook niet echt vinden.
  • eriktv
    eriktv waardeerde Okki's bericht in het onderwerp Okki's Arona FR ! met Leuk Leuk.
    Ik zat gisteren mijn eigen topic even door te lezen, mede ook met betrekking tot de velgen "discussie" in het topic van Jeffrey. Tussen...
  • eriktv
    eriktv waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    @eriktv Dankje Erik! En nee hoor gek ben ik al dus ik laat het me niet maken :p ja ik vind hem ook echt bangelijk klinken, zonder...
  • eriktv
    Destijds toen ik de Superb MK3 had, waren veel Skoda forum leden actief met leuke creatieve aanpassingen aan de Superb. Nu ik zelf weer...
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Thanx @Chrisjemol , als je hem in het echt ziet denk ik dat de zwarte wielen beter kloppen, het werkt gewoon op deze kleur van wagen en...
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Renault Grand Espace 2.0 turbo 2009.
    Ik blijf dit een ontzettend mooie, tijdloze auto vinden. Deze kleur staat m goed!
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde Herperduin's bericht in het onderwerp Renault Grand Espace 2.0 turbo 2009 met Leuk Leuk.
    We hopen alsnog op een ‘barnfind’ of de speld. Overigens zijn ze (zeker de latere modellen) ook in Duitsland, Frankrijk en Spanje (zelfs...
  • MarcoO2
    @Okki laat eens zien hoe slim je bent als boef. Een slimme boef heeft op 1min mijn adres. :pardon: Privacy my ass als je een...
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Jesko's VW GTI TCR.
    Echt een hele dikke bak zo, Jeffrey! Lekker van gaan genieten! En de rust van weten dat je geen issue hebt bij een eventuele...
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Ik barst bijna uit mijn voegen van de spanningen, dus hierbij alvast mijn "nieuwe" auto zijn topic, benieuwd of hier ook 2-3 k berichten...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Jesko's VW GTI TCR.
    Wat @Herperduin al aangeeft. Leuk zo'n stoere scheur-maar-door-de-bergen video. Maar de manier waarop 'ie ook die wielrenner inhaalt...
  • Captain Hook
    Captain Hook waardeerde Herperduin's bericht in het onderwerp Jesko's VW GTI TCR met Leuk Leuk.
    Ziet er wel echt heerlijk uit. Vooral de delen door de smalle ‘tunnels’ door de rotswanden. Zat wel te hopen dat het een dedicated race...
Bovenaan Onderaan