Laatste bijdragen

• Pendragon
    Pendragon waardeerde hemi24's bericht in het onderwerp Krakende voorwielen met Leuk Leuk.
    Waarschijnlijk het wringen van de voorwielen bij het insturen; is hier in het verleden al vaker voorbijgekomen en dan met name bij...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Een andere auto voor de Superb.
    Naafgat van de Audi-velgen had wel dezelfde diameter?
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Verlichting afstellen.
    Daarvoor moet je wel eerst een fatsoenlijk basisafstelling uitvoeren, dus tenzij je zelf alle benodigde apparatuur hebt, zul je even...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Overstappen naar een Enyaq.
    Misschien rare vraag, maar laadkosten zullen toch niet afnemen met overstap van hybride naar volledig elektrisch…?
  • Snoete
    Snoete reageerde op het onderwerp Overstappen naar een Enyaq.
    Ben net overgestapt van een Octavia naar een Elroq. Je kunt in de App onder profiel je auto's beheren. Dus Octavia er uit en na aanschaf...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Columbus: hoe maps updaten?.
    We zullen het nooit weten ;-)
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Verlichting afstellen.
    Los van het afstellen is mijn eerste vraag: lamp wel juist in de houder geklikt? Ook een juiste lamp toegepast?
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Columbus: hoe maps updaten?.
    AndroidAuto is geïntroduceerd in 2015, dus kans klein dat het gaat werken op een systeem wat nog van daarvoor is…
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Columbus: hoe maps updaten? met Leuk Leuk.
    Volgens mij is een upgrade van MIB1 naar MIB2 (of wellicht zelfs hoger) ook prima te doen. Altijd OEM(+) boven aftermarket ;)
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Motor storingen Octavia 2019 station met Leuk Leuk.
    1) Zijn er foutcodes uitgelezen en is daar wat uitgekomen? En zo ja, wat waren de foutcodes? 2) Een accucheck in een lekker warme garage...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Krakende voorwielen.
    Waarschijnlijk het wringen van de voorwielen bij het insturen; is hier in het verleden al vaker voorbijgekomen en dan met name bij...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Rik778's bericht in het onderwerp Even voorstellen Erik met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, ik ben Erik, ik heb sinds 2020 een Skoda octavia, eerst een Octavia uit 2017 gehad, maar deze is door een hagelschade...
  • OctaviaBBS
    OctaviaBBS heeft het onderwerp Krakende voorwielen geplaatst in Karoq.
    Ik heb een Karoq Sportline 1.5 DSG uit 2021 met bijna 50.000 km en heb het volgende probleem. Als ik onze oprit afrij en direct naar...
  • octaviabas
    octaviabas reageerde op het onderwerp Even voorstellen, met een blauwe RS.
    Zou mij niet verbazen dat het over de achterwisser gaat. Kom je maar op 1 manier achter :giggle:
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Mijn zoektocht naar de Octavia 4 iV.
    Wellicht even goed om rekening mee te houden. Veel van de iV's hebben geen trekgewicht, dus mocht je er iets mee willen gaan trekken...
Bovenaan Onderaan